Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(15-12-2016, 20:47 PM)alfredo Kirjutas:  Sooviks jagada minule osaks saanud kannatusi ja välja näidata mõistmatust nn.uue põlve interneti kodulehtedega. Kui olen sattunud järjekordselt mõne sellise otsa, mis veel mõni aeg tagasi olid täiesti tarbitavad ja minusugusele keskmisele inimesele suhteliselt arusaadavad. Alguseks näitaks teile, austet Ksfd, mida mõtlen, millest juttu.

hansabank
payplal
posti mees
päevalehk
käsi--pille(oled alla 18, ära vajuta, kui vähe üle, siis vast võib)

Mis siis alfredot häirib ja tal seda pead valutama panema? Ühine nimetaja oleks - suured plaanid, valge taust, midagi ülesse ei leia kuskilt, lehtedel jääb lugemiseks mingi kitsas riba jne. kui neid natuke ülesse-alla kerinud oled, siis tahaks rahustuseks raskekaliibrilisest tulirelvast kuhugipoole tule avada.
Eile sattusin ühe tuttava inimesega juhuslikult samal teemal rääkima ja nägin, kuidas ta seepeale silmad verd täis valgusid, rusikad tõmbusid pingule ja hääl muutus kähisevaks. Tundus, et probleem pole ainult minu hernesuuruses nägemiskeskuses, vaid veidi üldisem.
Mis toimub, kas olen sattunud mingisse digitalisesse lõhesse või mis???
 Mina soovitaks teil natuke seda asja korrigeerida, selle viimase lingi osas just.
Mõned noored daamid tunduvad na lapseohtu olema. Sellise lektüüriga avalikus foorumis esineda. Nojahh .....

Aga neist digiajastu uuendustest. Mind see tendents eriti ei häiri. Nutifonist digilehti ei loe, kui siis väga harva, arvutikuvareist vähim on 17 tolli ja üleüldse eelistan tegelikult paberlehte lugeda.
Teiseks. Alati saab nö. jalgadega hääletada. Kui ei meeldi, ära kasuta. See käib ka panga kohta. Kui ikka ei sobi, siis rootsi pankasid on meil mitu ja neilegi on mõned alternatiivid.
Kolmandaks. Võib kasutada hoopis tekstipõhist brauserit:
http://lynx.invisible-island.net/lynx2.8.8/index.html
Kui mõnus sellega tänapäevases veebis ringi kolistada oleks, pole proovinud. Ehk saab pulli pärast ära proovida ükskord.

No ma ei tea, herr tcumen, see paistis üks kõige softim asi olema, mida esimene ettjuhtuv turvaline googeli otsing pakkus. Pealiskaudsel vaatlemisel seal midagi imelikku küll näha polnud, see oli lihtsalt näide neist lehtedest, väike hoiatuski juures. Kui kedagi kõrgemalt poolt häirib, eks siis kustutakse ära.

Olgem ausad, ka sellist materjali kasutatakse, mis siin siis nii väga häbenella.
Isiklikult sain onanismuse kohta tekkinud valehäbist üle vaadates kunagi ammu ühte Seinfeldi osa, mis oli ses osas üpriski vabastav. Mitte et ma sest asjaolust nüüd igal pool kõva häälega karjuks, aga kui kuskil jutuks tuleb, siis nutma ka ei hakka. Nagu kunagi üks töökaaslane, kes pealt kuuldes meie suhteliselt avameelset vestlust sõbraga, läks algul näost punaseks ja küsimise peale, et kuidas sul sellega ka lood on, tõmbas kivisse ja hiljem terekätt enam ulatada ei tahtnud. Aga kogu tema olek kõneles suht üheselt sellest, et kätt vastu võtta oleks patt hoopis minul. Peale profülaktilisi vestlusi ta lõpuks murdus ja tunnistas, et on ka täiesti tavaline meesinime. Hea oli näha, kuidas inimesel pärast valulist ülestunnistust kergem hakkas.  
C`mon, see on ju ainult kähmar, ütleks selle peale O`bama : ))

Olla loll pole küsimus aga kui ei küsi siis on asi päris hull.....
Küsin sellist asja kas on võimalik, kui lähen järelhaagise üv-d tegema ja veaks pannakse puuduvad talverehvid. No kurat!!!!

Veel pole maha löödud

Oleneb haagisest.

"O2-kategooria haagistel (täismassiga >750 - 3500 kg) peab kasutama talverehve lähtudes samadest nõuetest, mis kehtivad haagist vedavale autole"

Alla 750 kg ei pea.

(17-12-2016, 18:15 PM)veix__ Kirjutas:  Oleneb haagisest.

"O2-kategooria haagistel (täismassiga >750 - 3500 kg) peab kasutama talverehve lähtudes samadest nõuetest, mis kehtivad haagist vedavale autole"

Alla 750 kg ei pea.

selge vastus käes!!!!! just oligi kahe teljeline käru, Tiki treileri suurim käru. No mu tuttav on vanakooli inime ja arvas et saab nii sama
nagu tavaliselt

Veel pole maha löödud

Isegi tavalisel kuni 750kg haagisel ei tohi olla suverehve, peab olema minu teada m+s märgis peal.... Vähemalt minu haagisel on tehase poolt sellised all ja kasutusjuhendis selline juhis kirjas.

Harilikult (tihti?) pidavat ostes olema M+S all jah ja kasutusjuhend ei võrdu konkreetse riigi seadusega. Võimalik, et kusagil riigis ei või kerghaagisel olla suverehvid, aga me räägime ikka Eestist? Rolleyes

(17-12-2016, 18:09 PM)JaakH Kirjutas:  Olla loll pole küsimus aga kui ei küsi siis on asi päris hull.....
Küsin sellist asja kas on võimalik, kui lähen järelhaagise üv-d tegema ja veaks pannakse puuduvad talverehvid. No kurat!!!!

Kas te tõepoolest, kui läheksite oma suveautole tegema talvel ülevaatust, viskaksite mõneks tunniks talle talverehvid alla?

(18-12-2016, 00:43 AM)Janka Kirjutas:  
(17-12-2016, 18:09 PM)JaakH Kirjutas:  Olla loll pole küsimus aga kui ei küsi siis on asi päris hull.....
Küsin sellist asja kas on võimalik, kui lähen järelhaagise üv-d tegema ja veaks pannakse puuduvad talverehvid. No kurat!!!!

Kas te tõepoolest, kui läheksite oma suveautole tegema talvel ülevaatust, viskaksite mõneks tunniks talle talverehvid alla?

??? Haagisega sõidetakse aasta läbi ja see kui ülevaatusel ütled, et sõidad autoga ainult suvel, ei aita küll kuidagimoodi. Rolleyes

(18-12-2016, 00:43 AM)Janka Kirjutas:  
(17-12-2016, 18:09 PM)JaakH Kirjutas:  Olla loll pole küsimus aga kui ei küsi siis on asi päris hull.....
Küsin sellist asja kas on võimalik, kui lähen järelhaagise üv-d tegema ja veaks pannakse puuduvad talverehvid. No kurat!!!!

Kas te tõepoolest, kui läheksite oma suveautole tegema talvel ülevaatust, viskaksite mõneks tunniks talle talverehvid alla?
Svenssonis olenemata käru kandejõust ikka naelad all(min.loomulikult M_S)
Aga Jankale,Kuidas muidu. Sad Aga miks peaks suveautoga talvel ülevaatusel käima.

Miks mitte?
Mis kaelast ära, see mureta.

Riigi teatajast väjavõte ja minu mälu järgi pole seda korda tänase päevani keegi muutnud:
3) sõiduautol (M1 kategooria), veoautol, mille registrimass ei ületa 3,5 tonni (N1 kategooria) ja haagisel, mille registrimass on üle 0,75 tonni, kuid ei ületa 3,5 tonni (O2 kategooria) peab alates 1. detsembrist kuni 1. märtsini kasutama talverehve (M+S, MS, M.S. või M&S tähistusega), mille mustri jääksügavus on vähemalt 3,0 millimeetrit.


Ülalnimetatud kategooria sõidukitel ei ole talverehvide kasutamine kohustuslik järgmistel juhtudel:

• sõitmisel teise riiki ja sealt tagasi Eestisse;

• teises riigis registreeritud sõidukil;

• paarisrataste mõlemal rattal tingimusel, et ühe telje mõlemad rattapaarid on koostatud samasuguselt;

• autode ja haagiste valmistamisel, maaletoomisel, müümisel ning remonti või tehnilisele ülevaatusele sõitmisel;

• autodel või haagistel, millele ei ole saada talverehve Eestis;


Milles küsimus veix_?

Jankaga täpselt sama meelt et eestis ei ole varianti kus poleks võimalik suverehvidega sõitmist välja vabandada...  Kui endal ka suu peas ja advokaat on tasemel siis võib üldse vist teiste meeste poolt kirjutatud säädustele laia kaarega.... kusta.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

(18-12-2016, 02:48 AM)Janka Kirjutas:  Miks mitte?
Mis kaelast ära, see mureta.

Riigi teatajast väjavõte ja minu mälu järgi pole seda korda tänase päevani keegi muutnud:
3) sõiduautol (M1 kategooria), veoautol, mille registrimass ei ületa 3,5 tonni (N1 kategooria) ja haagisel, mille registrimass on üle 0,75 tonni, kuid ei ületa 3,5 tonni (O2 kategooria) peab alates 1. detsembrist kuni 1. märtsini kasutama talverehve (M+S, MS, M.S. või M&S tähistusega), mille mustri jääksügavus on vähemalt 3,0 millimeetrit.


Ülalnimetatud kategooria sõidukitel ei ole talverehvide kasutamine kohustuslik järgmistel juhtudel:

• sõitmisel teise riiki ja sealt tagasi Eestisse;

• teises riigis registreeritud sõidukil;

• paarisrataste mõlemal rattal tingimusel, et ühe telje mõlemad rattapaarid on koostatud samasuguselt;

• autode ja haagiste valmistamisel, maaletoomisel, müümisel ning remonti või tehnilisele ülevaatusele sõitmisel;

• autodel või haagistel, millele ei ole saada talverehve Eestis;


Milles küsimus veix_?


Kui selline seadus on kehtiv, siis milles probleem? Ega ma ei ole kaugeltki mitte kõiki seadusi läbi lugenud ja meelde jätnud. Toungue Kus see kirjas on (milline seadus)?

Kui mälu ei peta siis:  kui haagist vedaval autol on naelrehvid peavad nad olema ka haagisel. Autol on lamellid siis ka haagisel m+s. Ise kl ei sõida mööda jääd suverehvidega haagis sabas töllerdamas.

(18-12-2016, 15:25 PM)klemm Kirjutas:  Kui mälu ei peta siis:  kui haagist vedaval autol on naelrehvid peavad nad olema ka haagisel. Autol on lamellid siis ka haagisel m+s.  Ise kl ei sõida mööda jääd suverehvidega haagis sabas töllerdamas.

Kerghaagisele pane kasvõi kummid alla Big Grin . Üle 750 peavad olema rehvid samad mis vedukil (vastavalt siis naelvõi lamell). Ja ega erilist vahet pole kas on suverehv või talverehv, kui sa muidugi kasutad haagisele mõeldud rehve, kuna nende muster mõeldud külglibisemise vältimiseks mitte veoks.

(17-12-2016, 19:06 PM)JaakH Kirjutas:  selge vastus käes!!!!! just oligi kahe teljeline käru, Tiki treileri suurim käru. No mu tuttav on vanakooli inime ja arvas et saab nii sama
nagu tavaliselt

Mis asi käes on? Neljarattalisi naljakandevõimega kärusid miljoon liikluses, neil ei pea talverehvi olema, kui passis O1 kategooriaks.

Kui O2, siis küll. Vedukist sõltuvalt siis nael või lamell. Tiki suurimad on säärased, nagu ka teistel käruvalmistajatel.

Võibolla väga võhiklik ja loll küsimus...

Kuidas määratakse kummist rõngastihendi mõõtu? Ok, laius (paksus)=soone laius. Aga läbimõõt? Kas see käib sise- või välismõõdu järgi?

Probleem selles, et kataloogis pole mõõte antud, on vaid detaili number.

(18-12-2016, 22:49 PM)oltsberg Kirjutas:  Võibolla väga võhiklik ja loll küsimus...

Kuidas määratakse kummist rõngastihendi mõõtu? Ok, laius (paksus)=soone laius. Aga läbimõõt? Kas see käib sise- või välismõõdu järgi?

Probleem selles, et kataloogis pole mõõte antud, on vaid detaili number.

Rõngas laua peale ja välis läbimõõt ja rõnga paksus ja kataloogist otsid.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

(18-12-2016, 22:49 PM)oltsberg Kirjutas:  Kuidas määratakse kummist rõngastihendi mõõtu? Ok, laius (paksus)=soone laius. Aga läbimõõt? Kas see käib sise- või välismõõdu järgi?
O-ring ehk rõngastihendiga on selline (minu meelest imelik) vigur, et selle läbimõõtu võetakse üldjuhul sisemõõdu järgi. Üks näide: Alas-Kuuli kodukas. Samasugust lähenemist olen ka mujal kohanud.

EDIT: h2rra jõudis vahepeal postitada, aga ma jään pigem enda arvamuse juurde.

(18-12-2016, 22:58 PM)41Degree Kirjutas:  
(18-12-2016, 22:49 PM)oltsberg Kirjutas:  Kuidas määratakse kummist rõngastihendi mõõtu? Ok, laius (paksus)=soone laius. Aga läbimõõt? Kas see käib sise- või välismõõdu järgi?
O-ring ehk rõngastihendiga on selline (minu meelest imelik) vigur, et selle läbimõõtu võetakse üldjuhul sisemõõdu järgi. Üks näide: Alas-Kuuli kodukas. Samasugust lähenemist olen ka mujal kohanud.

EDIT: h2rra jõudis vahepeal postitada, aga ma jään pigem enda arvamuse juurde.

Võin kaaa eksida, kuid silmade ees on nihikuga paksuke, kes väljast mõõdab ja siis paksuse... siis vaatab lakke ja arvutisse ja toode on käes  :Smile   alati vanad jupid kaasa ja nad on ise mõõtnud. nendel O rõngastel on omad standardid, mida nemad teavad viin detaili, millel soon ainult ja mõõdab täpse paksusega. 1 kord oli vanavana vene silindriga,mis ei olnud praeguste standardite järgi tehtud ja siis andis 1 rõngad 0,... suuremad

http://www.kavial.ee/et/kontakt-2

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne