27-11-2004, 02:50 AM
Lavassaare raba teed piirab negatiivne telliskivi: valgel pôhjal punane ring ja punane ristkülik.
pkuldsaar Kirjutas:Märkasin täna Järlepa lähedal sellist autot:Sai käidud asja vaatamas ja pildid leiate siit . Auto pesueht kadett. Katus mahasaetud, teine mootor peale aretatud jne. Originaalis olemas esisild (esirattad on juba minu garaazis). Tagasilla kohta ei oska õiget kommentaari anda, teised rattad on vahetükkidega alla pandud. Omanik on \"metalliärimees\", seega kui kellegil midagi vaja, saab raha eest kaubale.
Opel, M400, M401?
Millega võiks tegu olla?
Ise alguses arvasin et M400/401 kuid tuli arvamus et võiks olla Opel Olympia.
kooma Kirjutas:Lisaks sapakatele, vw, alfale ja muule kolale, hakkas silma ka piltidel leiduv Moskvitch 408 või 412 Elite (ärge kõvasti lööge, kuid liiga uus masin minujaoks, et mudelit peast teada)
Hõljuk Kirjutas:Tegu 408 elitega. paistab, et sealt üht-teist võtta võimalik. Kui kellegil sinna minek juppide kruttimise eermärgil siis palun võtke ühendust, oleks soovi mõnele jupile selle Elite küljest, tasu suhtes saame kokkuleppele.
ka:rel Kirjutas:osadel neil elitedele on kõige tagumise katuseposti küljes need läikivad restid ja osadel ei ole, kuidas on õige?
ka:rel Kirjutas:OT:Kas sääl resti taga õhuauk ka on? Enamasti kippus too küll puhtalt iluasi olema.
osadel neil elitedele on kõige tagumise katuseposti küljes need läikivad restid ja osadel ei ole, kuidas on õige?
PETSS Kirjutas:Kehra lähistel üks MPC-1-52 kollase kabiiniga sinise kastiga aga Nuias tehtud
ka:rel Kirjutas:OT:
osadel neil elitedele on kõige tagumise katuseposti küljes need läikivad restid ja osadel ei ole, kuidas on õige?
ja ka ühel moskva 412- l on need restid, kas too on siis ka mingi elite?
Mossemees Kirjutas:Huvitav, kas siin Eestis veel mõni vanemat tüüpi, ümara kabiini ja 6-sil. mootoriga Kolhida (KAZ-606) ka veel kusagil alles on? Sellise \"aparaadi\" mootoreid (mudel KAZ-120) vedeleb mul töö juures 4 tükki, neist üks on siiamaani tuletõrje reservpumba küljes kasutusel (ja ideaalses töökorras, mingi gruusiakeelne kirigi peal). Ma veel ise algul vaatasin, et oo, Sahaari mootor, aga mingil põhjusel kiri \"KAZ\" peal. Üks vanem autojuht siis seletas, et omal ajal teinud grusiinid seal Kutaisis ka oma autode jaoks mootoreid, olnud välimuselt ja üldolemuselt ikka needsamad ZIL\'i mootorid, ainult kvaliteet olnud neil suht nigelapoolne.