17-03-2004, 15:28 PM
Oli algselt Norras sôjaväe kasutuses ja standartselt oranz, ilmselt ka kolmekohaline. Hiljem sôitis soomes, kust ta ühe vedurijuhi poolt üles osteti. Tallinnas värviti ta esmalt hôbehalliks, pandi tagumised istmed, lôigati aknaid juurde, tehti kahest diiselrongi pakiriiulist pakiraam katusele. Vôeti ôllekastid ja käidi kalal.
Mootor oli selline, et kui öösel plokisoendus sees ei olnud, teda käima ei saadud. Hiljem laenas seda masinat keegi puude veoks, vedas käima, lôhkus puksiirköiega ôlitorud ja lasi kokku joosta.
Siis olid môlemad - nii omanik kui paharet - ametis mootori kapremondiga, masin kisti laiali ja värviti lillaks. Värv saadi omapärasel moel: endine omanik oli kôva autoremontija ja -värvija, ta kogus garaazizt kôik värvijäägid kokku, segas läbi ja värvis bussi üle. Mône aasta ja mônekümne tuhande km järel ostsin bussi ära.
Minu käes on ta olnud 4aastat, keevitanud-kôpitsenud olen ka. Nüüd on elektriskeemis veidi kalu sees ja rattakoopad ussitavad. Ei saa ülevaatust pikendada ja kevad tôotab olla suurema bussiremondi tähe all. Kui kellelgi vedeleb kuskil môni EMEXi-kandidaadi seisus raibe, oleks juppidest huvitatud küll.
Täpsustuseks: buss on väike, taga üksikratastega, mootor on 2.1ltOpeli diisel. CF250.
Mootor oli selline, et kui öösel plokisoendus sees ei olnud, teda käima ei saadud. Hiljem laenas seda masinat keegi puude veoks, vedas käima, lôhkus puksiirköiega ôlitorud ja lasi kokku joosta.
Siis olid môlemad - nii omanik kui paharet - ametis mootori kapremondiga, masin kisti laiali ja värviti lillaks. Värv saadi omapärasel moel: endine omanik oli kôva autoremontija ja -värvija, ta kogus garaazizt kôik värvijäägid kokku, segas läbi ja värvis bussi üle. Mône aasta ja mônekümne tuhande km järel ostsin bussi ära.
Minu käes on ta olnud 4aastat, keevitanud-kôpitsenud olen ka. Nüüd on elektriskeemis veidi kalu sees ja rattakoopad ussitavad. Ei saa ülevaatust pikendada ja kevad tôotab olla suurema bussiremondi tähe all. Kui kellelgi vedeleb kuskil môni EMEXi-kandidaadi seisus raibe, oleks juppidest huvitatud küll.
Täpsustuseks: buss on väike, taga üksikratastega, mootor on 2.1ltOpeli diisel. CF250.



. mootorist enam küll asja ei saa, 30 aastat vana Opeli diiselmootor, vääga ebakindel ja halvas seisus.tahaks midagi võimsamat panna, aga siis vaja veel sobitama hakta sinna ja ega midagi suuremat ja võimsamat sinna ära ei taha mahtuda ka.Igatahes kui kere korras, mootor korras siis plaanis auto kõikvõimalikku elektroonikat täis toppida 
aga ei tea kumb parem oleks ?
