Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Bensiinipaagis on sees ujukiga reostaat ja näidik on oma olemuselt voltmeeter.
St bensiinitaseme tõusmise/langemisega koos liigub ka ujuk, muutes reostaadi takistust. Esimene asi, mis ma teha soovitan, on see ujuk/reostaat/andur paagist demonteerida ja veenduda, et ujuk tõepoolest on ujuk (st ta pole bensiini uppunud) ning et selle üles-alla liigutamine tõepoolest muudab sujuvalt selle takistust (selleks sobib suvaline tester).
Kui andur töötab, siis on viga vast näidikus. Kui andur jupsib - reostaat ei anna korralikku kontakti, ujuk on uppunud, asi kinni kiilunud vms - siis tuleb see parandada või asendada.
Vähemalt Vene vehiiklitel olid enamikel andurid (ja paljudel ka näidikud) vastastikku vahetatavad
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Mis lukkudel viga, et vahetama pead?
Kulunud? Katki? Vedrud murdunud?
Esiteks püüaksin ma sama mudeli teise isendi pealt samasugused vaadata.
Kui see võimatu (tegu haruldase isendiga), siis püüaksin kulunud/katkised detailid asendada kas uusi tehes või teistest lukkudest detaile ümber pannes, neid vajaduse korral veidi ümber tehes. Olen kunagi ühele tuttavale 1936. aasta Opelile niiviisi vana jäänuse alusele praktiliselt uue luku ehitanud.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 3,669
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
lukkudest: otsi sarnaseid muuke (ja vaheta ka vedrud!). Selle \"iga võtmega lahti\" sündroomi vastu võib tegelikult aidata ka lihtsalt puhastamine+uued vedrud (kui võti koonilisema kujuga ning muugid \"õigesse kohta\" kinni jäänud).
bensunäidiku juures alustaks mina pigem juhtmete kontrollimisest - just kas andur saab kenasti massi peale (kui see klemm katmata, siis roostetab tublisti - enda vanal tehnikal sain väikese tinatilgakesega õieti näitama).
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 1,475
Teemad: 41
Liitus: Jul 2003
Maine:
15
Originaalluku parandamine on igaljuhul parim variant. Vii kasvõi mõnda lukutöökotta, kui ise nii peent nikerdamist ette võtta ei taha. Kindlasti tuleb odavam kui 2,8K.
kui aga võtmepesa ka väga kulunud on, siis vaata ehk teiste Toyotade pealt, alustades sellest, mida kuskilt kergemini kätte saab - mõni hilisem corolla või hiace.
Ei usu eriti, et tehti mingeid spetsiaalseid Corona Mark II lukusüdamikke või et neid iga mudeliga vahetati. 74 jääb muidugi üsna kaugele 80ndate mudelitest, aga mine sa tea.
Postitused: 136
Teemad: 7
Liitus: Mar 2004
Maine:
0
25-03-2004, 00:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2004, 10:24 AM ja muutjaks oli
redeagle.)
Tänud info eest, ma ise olen möelnud et ehk vanast crownist abi vöib olla. Peab kuskile lammutusse kaema minema vast.
Postitused: 136
Teemad: 7
Liitus: Mar 2004
Maine:
0
25-03-2004, 11:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2004, 11:55 AM ja muutjaks oli
redeagle.)
Mnjaa see on ka iseenesest hea tähelepanek, sest ma tean eelmise omaniku piinasi peale seda kui kyljeklaas sisse oli löödud ja ta seda kolm kuud taga ajas aga muidugi väike parandus vist halba ei teeks .
Postitused: 3,669
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
25-03-2004, 13:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2004, 13:50 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
s-teet Kirjutas:sel juhul pead ikka arvestama, et võti tuleb töökojas järgi teha.
...kusjuures (lihtsamate) ukselukkude puhul ei pruugi! Muuke võimalik ehk ikka ümber sättida.
teet,
vana lukumeister
edit: kole OT-ks läheb...
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Töökojas kopeerpinkide peal saab ainult kiiremini ja väiksema vaevaga kui kodus viiliga? Muud vahet ei midagi.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 231
Teemad: 15
Liitus: Feb 2002
Maine:
0
omal oli ka probleem: näidikul toimis ainult tuli, seier ei näidanud midagi. lõpuks tüütas ära ja hakkasin viga otsima. kõigepealt vahetasin näidiku - ei midagi. vaatasin kõik ühendused läbi, puhastasin-määrisin - ei midagi. võtsin ujuki terves tükkis maha, võtsin lahti ja avastasin et takistustraat oli katkenud lõpupoole kahest kohast. keerasin kokku, pingutasin klemme mis mööda takistustraati kulgevad ja panin kokku tagasi ja peale. takistustraat muidugi lühenes ca pooleteist keeru jagu aga mis teha. kokkuvõttes toimib ja tundub et normaalselt.