14-07-2017, 22:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-07-2017, 23:12 PM ja muutjaks oli Formika.)
(14-07-2017, 22:23 PM)Marko Kirjutas: Sind aitab jäänuste kättesaamisel selline asi:Vot sellist häda värskelt värvitud autol ei ole ette tulnud. Poleks värvitud, poleks probleemi aga hirm, et keeran suure töö peesse omaenese tarkusega ... Vana polt kah veel ees. Noh võimalik see kuidagi maha lõigata aga kõrgemaks jääb ta ikkagi
https://www.stokker.ee/otsfrees-6x20x6x5...1614976452
Sabas peab olem u 30 000 pööret minutis tegev jurakas. Vaikselt meelitad, hargneb küll. Tegelikult saab ka allesoleva mutri uuesti kinni keevitada, nokitsed vajaliku ala puhtaks ja paned täpi peale. Uus värv ei lähe tingimata peesse. Katad maalriteibi ja paberiga võimalikult palju kinni. Saab ka M6 poldi keerme seest välja freesida, aega peab palju olema. Tegelikult on tiba imelik juhendada inimest, kes sellise ulmelise auto valmis on ehitanud