Postitused: 7,112
	Teemad: 61
	Liitus: Jul 2012
	
Maine: 
99
	 
	
	
		Nonii, viimase tunni tegelesin kadund isa sõpru-tuttavaid läbi helistades. Mitte ainult aastaarvu pärast muidugi, tore vahest vanade tuttavatega juttu ajada. Konkreetse numbri saab paigutada ajavahemikku 1971 kuni 1974, täpsemalt kahjuks kiirotsing ei anna. 
Loomulikult on ka see number kirillitsas, lihtsalt E on neil "je" ja C on "es"
Minu (no ok, naise) Volga number oli H9919EA. See on samuti kirillitsa.
ARK oli juba tuhandetollendal aastal korrumpeerunud, mis siis praegu tahta?
PS minu numbrid on alles, miski paberilipakas ka...
	
	
	
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 7,112
	Teemad: 61
	Liitus: Jul 2012
	
Maine: 
99
	 
	
	
		Sind aitab jäänuste kättesaamisel selline asi:
https://www.stokker.ee/otsfrees-6x20x6x5...1614976452
Sabas peab olem u 30 000 pööret minutis tegev jurakas. Vaikselt meelitad, hargneb küll. Tegelikult saab ka allesoleva mutri uuesti kinni keevitada, nokitsed vajaliku ala puhtaks ja paned täpi peale. Uus värv ei lähe tingimata peesse. Katad maalriteibi ja paberiga võimalikult palju kinni. Saab ka M6 poldi keerme seest välja freesida, aega peab palju olema. Tegelikult on tiba imelik juhendada inimest, kes sellise ulmelise auto valmis on ehitanud 
 
	
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,312
	Teemad: 44
	Liitus: Sep 2009
	
Maine: 
38
	 
	
	
		mõni tilk kanget liimi ehk oleks abiks?
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,439
	Teemad: 60
	Liitus: Nov 2015
	
Maine: 
22
	 
	
	
		Lahti tegemiseks heebel ja pneumo- või akumutrikeeraja?
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 623
	Teemad: 9
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
2
	 
	
		
		
		
		15-07-2017, 09:50 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 15-07-2017, 09:59 AM ja muutjaks oli 
rollfix.)
 
	
		Augu ümbrus katta kleepsu, kaltsu, pehme pleki, seibi või ükskõik millise vääratuse puhuks kaitsva materjaliga, poldi pea maha lõigata, neetmutri servadesse puurida paar madala süvisega auku stopperrõnga tangide tarvis. Nii saab puurimise aeg neetmutri pöörlemist takistada. Puurida rahulikult, madalate pööretega sobivas mõõdus auk(nt. M6 tarvis) ja keermestada. Kui soov algupärandi järgi, võib ju ka M8-le minna. M6-e variandi puhul peaks treial lihtsalt tegema M6 poldi suurema peaga. Pärast mõistlik tarvitada head määret samasuguse stsenaariumi vältimiseks...
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,901
	Teemad: 12
	Liitus: Oct 2004
	
Maine: 
17
	 
	
	
		Tänases Autolehes ka sõidukit lähemalt kajastatud.
	
	
	
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 944
	Teemad: 1
	Liitus: Jan 2005
	
Maine: 
13
	 
	
	
		Kas sellised valge seinaga rehvid olid nõukogudemaal saadaval? Üks musta numbriga 2101 omas ka taoliseid.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,678
	Teemad: 30
	Liitus: Oct 2003
	
Maine: 
57
	 
	
	
		Valget seina müüdi eraldi.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 422
	Teemad: 25
	Liitus: Sep 2010
	
Maine: 
6
	 
	
	
		Tegu rohkem tuuninguga .Usa rehvi matkimine.