08-07-2017, 00:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-07-2017, 00:25 AM ja muutjaks oli jukii.)
(03-07-2017, 16:57 PM)Formika Kirjutas:(03-07-2017, 16:31 PM)volvo Kirjutas: Kas klaasipuruga pritsimist pole kaalunud?pole sellest kuulnudki, äkki on rohkem infi, miks ja kus?
Tere,
Kuna tegeleme igapäevaselt kõikide pindade puhastamisega/pritsimisega. Nii sooda-, klaasipuru- kui ka liivapritsiga, siis kõikidele teadjamatele, et sooda ei eemalda roostet ega oksiidi!!! Õõrnade detailide nagu kapotid,uksed, tiivad, katused jne need teeme klaasipuruga. Seda on ka erinevaid fraktsioone. Et ei tekiks ohtu plekki lainesse lasta. Kõik sõltub kui hästi see vana värv lahti tuleb ja kui palju on ka pahtlit pandud. Samuti annab klaasipuru paraja pinnakareduse detaili koheseks kruntimiseks. Liivaga oleme teinud autode põhjad seest, väljast, silladetailid jne. Kuna liivapritsiga on jõudlus suurem ja on kliendile ka rahakotile sõbralikum. Kuid oleme teinud ka terve auto ainult klaasipuruga. Täpselt nii, kuidas klient soovib. Kõikidest tehtud töödest pole küll pilte üleval, kuid meie tegemistest saad mõningase ülevaate facebookist Proprits OÜ või www.proprits.ee samuti võite kirjutada info@proprits.ee või ka julgelt helistada mulle 58375516 Ei ole olemas lolle küsimusi, on lollid vastused ? Jõudu ja jaksu taastamisel.