08-08-2021, 22:02 PM
Piduri süsteem on üks paras peavalu. Kunagi sai mingi komplekt Venest muretsetud aga nagu alati selle Vene värgiga, kõik tuleb ümber teha, täiendada, parandada, sobitada jne. Probleem ka käsipiduriga. Selle kinnitus tuli ise välja mõelda, sest Vene autodel kinnitus käsipiduri hoob käigukasti külge. Fordi käigukastil sellist võimalust ei ole. Fordil oli kasutusel süsteem, mida venes hakati kasutama GAZ 11-l, GAZ 12-l ja Pobedal. Püüdsime asjale läheneda lihtsalt ja loogiliselt, eks piltidelt näha, kuidas. 100% originaalsusele ei garanteeri aga pole ju kedagi, kes ütleks, et pole originaalne ka. Viimased sellised autod liikusid 1940-ndatel, ehk 80 aastat tagasi. Muus osas saab pidurisüsteem olema täiesti originaalne.
Muidugi tuleb ümber ehitada ka pedaalide sõlm. Piduri osas ei ole probleeme aga sidur ei lähe Fordi omaga kokku ja vajab teistsugu hoovastikku.
Mootori padjad on Fordilt. Ime kombel on säilinud mootori alused põhja plekid. Muidugi tuleb nende kallal tiba vaeva näha. Vähemalt on mille järgi teha. Ühelgi teisel M-1-l pole neid näinud.
Bensiini paak sai uus tehtud. Vana oli nii paigatud, et selle renoveerimisest tuli loobuda.
Tänaseks aitab. Homme võtame käsile transmissiooni. See pikem teema ja kui jõuab siis teise teemana uste klaasid ja nende detailid.
Muidugi tuleb ümber ehitada ka pedaalide sõlm. Piduri osas ei ole probleeme aga sidur ei lähe Fordi omaga kokku ja vajab teistsugu hoovastikku.
Mootori padjad on Fordilt. Ime kombel on säilinud mootori alused põhja plekid. Muidugi tuleb nende kallal tiba vaeva näha. Vähemalt on mille järgi teha. Ühelgi teisel M-1-l pole neid näinud.
Bensiini paak sai uus tehtud. Vana oli nii paigatud, et selle renoveerimisest tuli loobuda.
Tänaseks aitab. Homme võtame käsile transmissiooni. See pikem teema ja kui jõuab siis teise teemana uste klaasid ja nende detailid.