09-08-2021, 14:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-08-2021, 14:07 PM ja muutjaks oli Formika.)
Jätkame siis transmissiooniga. Kõige pealt esisillast. Kunagi ammustel aegadel oli esisild täielikult lahti võetud , tõenäoliselt pärast seda tagurpidi alla pandud. Ühesõnaga parempoolne rattarumm koos muu vidinaga oli pandud vasakule ja vastupidi. Seoses selle prohmakaga keerati sild ka tagurpidi alla. Kuna raam jookseb eest koomale, siis ei olnud võimalik vedrupakki enam originaal U poltidega kinni tõmmata vaid tehti hulga peenemad. Demonteerimisel ei osanud sellisele "pisiasjale" tähelepanu pöörata. Alles kokkupanekul selgus kurb tõsiasi, et kogu sild tuleb jälle lahti võtta ja ümber teha. U klambrid said muidugi ka õige mõõduga. Teine suurem probleem on kardaan ühendus. Kasutada on Fordi võll ja toru. Originaal käigukast selle M-1-l puudus ja asendatud oli see GAZ A käigukastiga, mille tagumine väljavõte oli asendatud Pobeda omaga. Kardaan ja tagasillaga ühendus ka Pobedalt. Fordi kinnitused ja nuudid GAZ omadega kokku ei lähe ja ka pikkus on erinev, nii et see kõik tuleb kokku sobitada ja ümber ehitada. Eks piltidelt ka midagi aru saada.
Viimane pilt on tagavararatta hoidikust, mis kinnitub auto taha. Unustasin, kuna vedrud on uued, siis tuli neid suretama hakata prussi ja koorma rihma abil. Muidu pole võimalik paigaldada kardaan ühendust.
Viimane pilt on tagavararatta hoidikust, mis kinnitub auto taha. Unustasin, kuna vedrud on uued, siis tuli neid suretama hakata prussi ja koorma rihma abil. Muidu pole võimalik paigaldada kardaan ühendust.