07-09-2021, 16:58 PM
Nii nagu lubatud, siis kardaanist või õigemini torosioon ülekandest. Kunagi ammustel aegadel on autole paigaldatud Pobeda kardaan ja käigukastiks GAZ A oma. erinevate ümberehituste käigus siis see kooslus ühendatud Pobi kardaaniga. Eks nüüd tuli ajaratast tagasi keerata ja asi algsesse olukorda viia. Mul siis Fordi mootor ja käigukast + Fordi toru ja kardaan. Fordi kere on pikem ja seoses sellega tuli ette võtta toru ja võlli lühendamised ja muidugi tagasilla reduktori ots ka vastavusse viia. Õnneks see Pobi kardaanile üleminek oli inimlikult tehtud st. ei kasutatud keevitust ja nii sai lihtsamalt asjad paika. Eks piltidelt näha, mis ja kuidas. Ega ta üks nikerdamine oli, et see pikkus täpselt paika saada. Mootorit tuli ka paar korda peale-maha tõsta. Eks ta üks tüütus ole ja ega neid torosioon ülekandeid ilmaaegu ümber ehitatud. Remondi või vahetuse vajadusel tuli maha võtta kas mootor või tagasild.
Sellega saab transmissioonile joone enam - vähem alla tõmmata ja pühenduda kere komplekteerimisele. Aga sellest juba järgmine kord.
Sellega saab transmissioonile joone enam - vähem alla tõmmata ja pühenduda kere komplekteerimisele. Aga sellest juba järgmine kord.