22-09-2021, 21:17 PM
(22-09-2021, 19:46 PM)vwt2 Kirjutas:Kui möödunud nädalal Ukrainas käisin, võtsin paar komplekti kaasa. Seal nõuka ajast lennuki mootorite tehas ja momendil vaevlevad alakoormuse all. Tund aega tagasi helistasid ja ütlesid, et kui kümme paari tellin, siis teevad, no tellisin. Hind ikka palju odavam kui siin teha.(22-09-2021, 19:32 PM)Formika Kirjutas: Nagu siin eelnevalt jutuks olnud, siis GAZ M1-l on neli õhutus akent ja neid kõiki saab sulgeda ja avada salongist vastava vända abil. Selleks on paigaldatud neli väikest reduktorit. Mul on neid kokku õnnestunud hankida 10 tk. 3 neist töökorras, ülejäänud õhtal. Et mu kahe auto vajadused rahuldada on veel 5 vaja töökorda saada. Allolevaid pilte vaadates, peaks aru saama et tegemist peaaegu "mission impossible"-ga.Kas foorumlane M.R. oma pingi pargiga aidata ei suuda?Oled küsinud?
Üldse ei saa aru, kust venelased sellise idee peale tulid. GAZ M1 prototüübiks on 1934 a Ford Sedan. Ei sellel ega ühelgi teisel Fordil selliseid vidinaid pole. Küll on need kasutusel palju kõrgema klassi masinatel, näiteks Packard. Vist tahtsid seltsimehed millegagi hiilata. Samas pole M1-l isegi salongi soojendust.
Plastikust küll neid detaile teha ei julgeks. Kui keegi nõksu üle keerab, nii kohe hambad maas.