07-03-2017, 19:43 PM
Kas oled valmis, vähemalt Pärnust lõunapoole on lumi maas ja tuleb juurde
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
(07-03-2017, 19:02 PM)Erollu Kirjutas:(07-03-2017, 00:35 AM)veix__ Kirjutas: Mitu hobest mootoris jookseb?
ainult 13 aga noh võimalust on lisada kuni 18 ni hp. Nii vähemalt MTZ tootja lubab
(07-03-2017, 20:39 PM)honkomees Kirjutas:Ma küsisin tehasest järele palju lubavad. 18 hp pole probleem kui on õiged rattad. Mul on isegi väiksemad kui originaal. Seega arenguruumi veel on. Suurim häda mis meil on on, et sõidetakse suurte ratastega , ja ilma õlita või mingi õli taolise ollusega,käiguvõllide vahelt immitseb vihma sisse ja õlist saab emulsioon :(07-03-2017, 19:02 PM)Erollu Kirjutas:(07-03-2017, 00:35 AM)veix__ Kirjutas: Mitu hobest mootoris jookseb?
ainult 13 aga noh võimalust on lisada kuni 18 ni hp. Nii vähemalt MTZ tootja lubab
Aga mis moto seal peal on? Originaalis oli ju 4 hj UD-15, kuidas kast jm sellele 13 täkule vastu panevad?
Mul sai kunagi 5,5 hj briggs peale pandud, käivitamise vaevadest sai kohe vabaks aga kergeks muutus, lisaraskusi hakkas nõudma. Selle masina puhul muidugi seda muret pole
(07-03-2017, 10:48 AM)v6sa Kirjutas: Arvesta, et kuna Sul ei ole niiduki reduktori võll JSV sabaga paralleelne, siis hakkab selles liinis töötamisel pulki lendama.Võsa juttu peab hoolega kuulama ja üldreeglina tuleb tema juhiseid vastuvaidlemata järgida.
(09-03-2017, 22:16 PM)Marko Kirjutas:(07-03-2017, 10:48 AM)v6sa Kirjutas: Arvesta, et kuna Sul ei ole niiduki reduktori võll JSV sabaga paralleelne, siis hakkab selles liinis töötamisel pulki lendama.Võsa juttu peab hoolega kuulama ja üldreeglina tuleb tema juhiseid vastuvaidlemata järgida.
Sellise nurga all kardaaniristid tekitavad kümnetes protsentides muutuva nurkkiiruse iga pöördega.
Loomulikult ei lagune asi homme, aga kümneid kordi kiiremini kui püsikiirusliigenditega. Poolteljeotsad on vabamüügis
(09-03-2017, 22:16 PM)Marko Kirjutas: Võsa juttu peab hoolega kuulama ja üldreeglina tuleb tema juhiseid vastuvaidlemata järgida.
...
[attachment=62225 Kirjutas:v6sa pid='417537' dateline='1489220305']No tegin ära. Natuke nagu väriseks vähem
(09-03-2017, 22:16 PM)Marko Kirjutas: Võsa juttu peab hoolega kuulama ja üldreeglina tuleb tema juhiseid vastuvaidlemata järgida.
...
See on kõige kindlam tee tupikusse
Kõnealune ülekanne aga töötab sedapalju muutuva nurga all, et tagumine liigend võiks tõesti olla sõiduauto granaat. Neid peaks saama kilohinnaga, kuna auto all suremas olev liigend võiks niidukit veel kaua keerutada. Aga võib ka mitte - keegi ju ei tea. Ning suure lõtkuga granaat oskab ka vibrat tekitada....
Ideaalis peaks muidugi mõlemad otsad olema püsikiirusliigendid, kuna üks kardaanliigend tekitab perioodilised kiirendused-aeglustused sisse. Kui neid teine ei kompenseeri, on pulsatsioon sees. Kas häirival määral, näitab loomkatse.
Sakust on saadaval üks Škoda Felicia vileuus granaat. Kontaktid profiilis.
Samas võib ju piisavalt tugeva närvikava korral lihtviisliliselt jälgida ja on täiestivõimalik, et kõrge töökultuuri ja tagasihoidliku võimsuse koosmõjul ei pääse tekkiv vibratsioon mõjule.
(14-03-2017, 08:46 AM)muska71 Kirjutas: kuda moodi need granaadid kardaani ristidega ristasid?
(13-03-2017, 20:15 PM)v6sa Kirjutas:(13-03-2017, 20:09 PM)Erollu Kirjutas: No tegin ära.
Krt, nii ei saa...
Nüüd jäi neli nädalat kardaani vibratsiooni teooria nüansse närimata ja xsada postitust tegemata.
(14-03-2017, 08:51 AM)mlsluik Kirjutas:(14-03-2017, 08:46 AM)muska71 Kirjutas: kuda moodi need granaadid kardaani ristidega ristasid?
Mis ristidega?