Laagri välja tõmbamine
#1

Hei hopsti
Selline probleem ühe vana Yamaha päramootoriga, vaja jalas laagrid ära vahetada, aga ei saa kätte, kuna tegu on umbsete pesadega.
Et millega oleks sinna mõttekas läheneda?
https://goo.gl/photos/usks2RddReYSsRRP9
Vasta
#2

Just hiljuti nokiti umbsest pesast laager leivaga välja, nagu hopsti.

hp
Vasta
#3

ikka tõmmits: keskele välistasapinda tugi ja "käpad" laagri sisse.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#4

(30-01-2017, 19:19 PM)vootele Kirjutas:  Hei hopsti
Selline probleem ühe vana Yamaha päramootoriga, vaja jalas laagrid ära vahetada, aga ei saa kätte, kuna tegu on umbsete pesadega.
Et millega oleks sinna mõttekas läheneda?
https://goo.gl/photos/usks2RddReYSsRRP9

tee 8mm keermelatist tõmmits,alumine ots  keera täis nurgaalla ja ülevalt  hakkad teise mutriga meelitama.
Vasta
#5

https://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=33395

Siit saab põhimõtted kätte, kas siis keevitus või kuulide vahele pistetud T-kujulised haaratsid.
Kaubandusvõrk pealiskaudse eestikeelse otsinguga ei paku.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#6

Mina olen võtnud liugvasara ja keevituse abil. Vasara otsa laagri südamiku külge ja tavaliselt esimese kõksuga käes. Kuna mul vasar kodukootu ja selline mehisem, siis ka suht suured laagrid tulevad üsna kergelt. Kui viltu keevitada ja ühekülgselt kõksata, siis kipub lahti murdma. Laager ei ole eriti tugevalt keevitatav.
Sügaval, nagu selles paadijalapildil, olen teinud vasarale otsa mingitlaadi T otsa mis sobib.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#7

Mul sarnane mure,  vaja Jumzi pooltelje laager kätte saada...

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#8

Ühel motobloki käigukastil oli sama värk.
Keevitasin sisemisele saalele mutri peale.
Poldiga hakkasin ettevaatlikult välja keerama.
Fööniga veel igaksjuhuks soojendasin kah korpust
see oli alumiiniumist. Õnnestus igatahes.
Vasta
#9

Ma olen kasutanud liugvasara otsa tehtud L kuju. Pistad keskelt sisse ja hakkad järjest edasi(mitte ei tõmba ainult ühe koha pealt) keerates välja kõlksutama. Siiamaani kah toiminud. Kui kuulid laiali jooksevad enne kätte saamist,siis saab paremal juhul sama L servaga ka välimist saalet kõlksutada. Või häda korral saab ka siis juba välimise saale seest läbi lõigata.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#10

(30-01-2017, 19:34 PM)Marko Kirjutas:  Kaubandusvõrk pealiskaudse eestikeelse otsinguga ei paku.


Kindlasti on olemas, usun et olen Alas-Kuulis näinud, oli vist laagritõmmitsate komplekt, aga võibolla on ka neid üksikult saada.
Vasta
#11

On olemas küll ja olen isegi kasutanud ja hind oli miski 400€rubla sellel komplektil.
 Võimalik on, et on ka odavamaid, aga omatarbeks käid liugvasara meetod suurepäraselt. Sõiduauto esiratta laager tuleb kah sellel meetodil ilma suurema pingutuseta välja. Suuremaid laagreid ei ole praegusel juhul endatehtuga proovinud.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#12

Ehk siis kodukasutuseks üsna mõttetu osta sellist, 400 eur eest saab lasta ikka päääris palju laagreid välja tõmmata kusagil remondikohas. Big Grin
Vasta
#13

http://m.ebay.com/itm/Inside-Pullers-Bas...nav=SEARCH

No ei ole tappev hind 
Ja see on suvaline esimene komplekt
Samas saab nt. Tööriistamarketist ka üksikuid tõmmitsaid ilma haamrita.
Vasta
#14

http://antehnika.eu/kategooria/25/tommit...itommitsad
Enamasti seal kõik nn. odavama otsa kaup, aga hobikasutuseks ehk kõlbab
Vasta
#15

Iina tõmmits peab vastu kümmekond laagrit südamik. Proovitud korduvalt. Kui koguaeg vähemalt üks komplekt tagavaraks, siis käib küll(muidu peab uue jubina ootamisega aega olema). Kodus ja kord aasta jooksul jagub kümneks aastaks. Cool

Minusugusele aga ei piisa sellest ja liugvasara eest pidin treialile viieka viskama, et keerme tegi ja vanaraua hunnikust paar detaili võttis.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#16

aadimootori jalg ju alumiinjum eksju?sellisel juhul korpust soojendada.hiljuti ladusin dnepraali reduktorit kokku ja teo võlli koos laagriga pesasse ja siis leeklambiga kuuma ja siis korpus soojenes ja aisus ja lihtsalt gravitatsjooni jõul kukkus  sent korraga ise pesasse,viimase lõpu koputasin,külmalt peksa lolliks.
Vasta
#17

(30-01-2017, 19:19 PM)vootele Kirjutas:  Hei hopsti
Selline probleem ühe vana Yamaha päramootoriga, vaja jalas laagrid ära vahetada, aga ei saa kätte, kuna tegu on umbsete pesadega.
Et millega oleks sinna mõttekas läheneda?
https://goo.gl/photos/usks2RddReYSsRRP9

Kuna pole tegu kinnise laagriga, siis määrdetrikki ei saa vist kasutada (kui just väga jämedat määret ei leia). Kas ei kannataks nikerdada kaht L-kujulist haaratsit, mille selgadel oleks keere - poldi sissekeeramisel hakkab laagrit välja tõukama.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne