Postitused: 940
Teemad: 1
Liitus: Jan 2005
Maine:
13
Jahh... teisest kohast selgus, et see tulevase oksjoni alghind. Tunduski kahtlaselt hea.
Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
Kas Ford Model 68 on ka sama kere ?
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 2,878
Teemad: 35
Liitus: Sep 2013
Maine:
76
Igatpidi kindlaks tehtud, et on ainult kaks sobilikku varianti. 1937 a mudel 78, mida toodeti 3723 tk ja 1938 a mudel 81A, mida toodeti 1169 tk. Mõeldud siis Faeton kerega isendeid. Leida selline isend nüüd 80 a. hiljem on muidugi raske ülesanne, sest säilinud autode arv võiks olla kuskil 5 - 10% toodetutest, ehk maksimaalselt 500 eksemplari. Minule sobivaid vedeleb võib-olla üle maailma sadakond. Aga kuidas neid leida?
Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
In May 1929 the Soviet Union signed an agreement with the Ford Motor Company.[3] Under its terms, the Soviets agreed to purchase $13 million worth of automobiles and parts, while Ford agreed to give technical assistance until 1938 to construct an integrated automobile-manufacturing plant at Nizhny Novgorod.
Ehk maakeeli, Ford andis 13 milku eest autosid ja autoosi ning tehnilisi nõuandeid kuni aastani 1938. Võimalik, et ka need stantsid mis väidetavalt valmis, olid tegelikult jänkide vanad, või siis oli teada, et nad on nõus need ära müüma kui asjaks läheb.
"Kuni aastani 1938" on ka muidugi päris ähmane piir, aga pigem peab see "õige" olema aastast 1937, minu arvates.
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Postitused: 1,459
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
38
Jänkid ei tee neil raiskadel ise ka vist vahet:
siin väidavad, et on 68
https://www.youtube.com/watch?v=pGi5-aqEE30
Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss