06-10-2017, 21:27 PM
(06-10-2017, 18:42 PM)tcumen Kirjutas:(06-10-2017, 06:24 AM)raulex Kirjutas: Remondikohtades saadetakse enamasti 20 aastase masinaga puu taha või väänatakse korralik kirves selga.
Ja kui sa siis töökoja pidajana näed sihukest kärakat omal ukse taga, siis teed tõesti kõik endast oleneva, et see sealt kaoks kiiremini kui tuli.
Khm, ka juba 7-8 aastat vana Eestis sõitnud auto põhjaalused detailid on üsna roostesed. Kas selliseid tõrjutakse ka ukselt tagasi? Nii ei jäägi ju midagi remontida - veel noorematel masinatel pole remondikotta üldse asjagi
Vahelduseks uus-vana heitlusele olekski ehk huvitavam küsimus, kas 9-12a või 13-16a vana auto remondikulu oleks keskeltläbi soodsam kui 25+ auto puhul ?
"Võistlustingimused" oleks siis võrdsemad - 10a vanale autole ju ka enam liisingut ja kaskot ei võta ja läbisõit ostuhetkel on mõlemal juhul umbes 250000km
Taustaks registriväljavõte - miks 9-12 ja 13-16 grupp on oluline:
1-25a autod kokku 296000
1-4a 35000
5-8a 40000
9-12a 70000
13-16a 56000
17-20a 48000
20-25a 46000