09-10-2017, 12:45 PM
(09-10-2017, 10:33 AM)raulex Kirjutas: Võrdluseks siis uuema auto remont.
Küsisin oma halluniversaaldiisel liisingupannile meili teel hinnapakkumist rihmavahetusele koos hooldusega.
Kõik töökojad vastasid kahe tunni jooksul.
Valin sobiva koha välja ja pärast arve klappis sendipealt hinnapakkumisega.
Ja summa konkreetsele isendile oleks???
Ses suhtes, et seesinane rihmavahetus võib mõnel mudelil täiesti sõgeda numbri maksta ja tänastel trandulettidel tuleb ka mootorikette vahetada...
Ehk "päris uut" ja "moodsat" ei tohi segamini ajada!!! Liisitakse mõlemaid ja üldijoontes on mõistlik vaid tulitera või olematu läbisõiduga garantiiga auto liisimine. Mingi poolkõva 100K läbi sõitnud 3-aastase pilukaost võib olla rahakotile suisa mõrvav...
ODAVA vana autoga on ju nii, et KUI ei jõua remondi eest maksta, paned seisma ja sõidad ühistranspordiga. Raha ei kulu! Mul seisis C4Q üle aasta ülevaatuseta, ei tarbinud sest odavam oli Compact osta ja sõita. Nüüd panin jälle kvadro sõitu, sest oli vaja palju haagist vedada.
On liisingpannil vaja tuhandene jupp vahetada... käid jala ja maksad ikka igakuiselt makseid!!! Või on garantiiga auto ja vaja kallis suur hooldus teha aga raha on reaalselt muuks vaja? A'la sünnib uus ilmakodanik vms??? Mingi 3-4sotti hooldusele pole päris niisama... Vanakesega on poohui, valad õli peale ja tallad võiduka lõpuni Titeiste kõrvalpingil...