10-10-2017, 21:23 PM
Mis puudutab seda kulunud klotside taha raudplaadi panemist siis seda tehti juba tõesti vene ajal. Kulunud klotside taha pandi teine vana kulunud klotsi raud mis oli kattest puhtaks käiatud. Pandi ka lihtsalt teine kulunud klots koos kattega. Sellel võttel pole häda midagi. Olen seda võtet isegi kasutanud. Vene ajal juba vist nägin kuidas nii tehti ja jäi meelde.
Nimelt kui klotsi katted kuluvad üle teatud piiri siis näiteks VW-LT28-l lükkab esipiduri sadulal kohe kõmmdi korpuse lõhki. Kolvid tulevad liiga välja ja sellest piisab. Selleks,et seda ei juhtuks,tuleb õigel ajal klotse vahetada või siis tagant täita. Loeb ju siin ka ketta kulumine ja kas on ka üle treitud. Klotsil võib ju katet küll olla aga kolb võib liiga välja tulla. Kui oma autot ise remondid siis sellised asjad on teada ja neid tuleb jälgida. Kui ikka on näha,et kolvid liiga välja tulnud,tuleb midagi taha täiteks panna.
T.
Nimelt kui klotsi katted kuluvad üle teatud piiri siis näiteks VW-LT28-l lükkab esipiduri sadulal kohe kõmmdi korpuse lõhki. Kolvid tulevad liiga välja ja sellest piisab. Selleks,et seda ei juhtuks,tuleb õigel ajal klotse vahetada või siis tagant täita. Loeb ju siin ka ketta kulumine ja kas on ka üle treitud. Klotsil võib ju katet küll olla aga kolb võib liiga välja tulla. Kui oma autot ise remondid siis sellised asjad on teada ja neid tuleb jälgida. Kui ikka on näha,et kolvid liiga välja tulnud,tuleb midagi taha täiteks panna.
T.