14-10-2017, 12:48 PM
Kuidagi ei tekita uued rahvaautod mitte mingit emotsiooni, st ei taha nende pärast liisingut omada.
Mulle meeldib uute/uuemate liisingautode hulluses endiselt vastuvoolu ujuda. Igapäevaliikuriks 1994 aasta kergelt modifitseeritud Audi UrS4 2.2tq, viimase 2 aasta jooksul olen vahetanud vaid salongiventilaatori ja starteri. Minu käes alates 2012. No krdi töökindel ja hea auto.
Lisaks veel endal vanarauast alles:
2004 aasta Passat B5.5 1,9Tdi 96kw + chip. Minu käes 2,5 aastat.
1991 aasta Audi 100 C4 2,3 aut. Minu käes 6 aastat.
1996 aasta Audi B5 A4 2.8 Quattro, minu käes 11 aastat.
1998 aasta Peugeot Partner 1,9d, minu käes 6 aastat.
1990 aasta Audi 200 20V TQ, RS2 turbo, pihustid jms, minu käes 15 aastat. Vajab ülevärvi, loodetavasti liikluses tagasi 2018 aasta sügisest.
Lisaks tuttava 1985 aasta BMW 527, mille kere 2018 aasta jaanipäevaks plaan täielikult renoveerida.
Mulle meeldib uute/uuemate liisingautode hulluses endiselt vastuvoolu ujuda. Igapäevaliikuriks 1994 aasta kergelt modifitseeritud Audi UrS4 2.2tq, viimase 2 aasta jooksul olen vahetanud vaid salongiventilaatori ja starteri. Minu käes alates 2012. No krdi töökindel ja hea auto.
Lisaks veel endal vanarauast alles:
2004 aasta Passat B5.5 1,9Tdi 96kw + chip. Minu käes 2,5 aastat.
1991 aasta Audi 100 C4 2,3 aut. Minu käes 6 aastat.
1996 aasta Audi B5 A4 2.8 Quattro, minu käes 11 aastat.
1998 aasta Peugeot Partner 1,9d, minu käes 6 aastat.
1990 aasta Audi 200 20V TQ, RS2 turbo, pihustid jms, minu käes 15 aastat. Vajab ülevärvi, loodetavasti liikluses tagasi 2018 aasta sügisest.
Lisaks tuttava 1985 aasta BMW 527, mille kere 2018 aasta jaanipäevaks plaan täielikult renoveerida.