07-05-2019, 14:46 PM
Nüüd siis väiksemate peavalude juurde. Kapotialused tuled said oma algse välimuse.
Autol kaks paisupaaki. Pärast puhastust nägid välja nagu neid oleks haavlipüssiga lastud ja siis igasuguseid mökse kasutades üritatud neid pidama saada.
Aku alused ka nii närused, et uued teha tuleb odavam.
Mootoriga midagi tõsisemat ette ei võta, kuna Gruusiast tagasi sõites õli rõhk oli 3 - 5 vahel ja õli ka ei põletanud. Vahetame ainult tihendid, kus midagi lekkis, puhastame ja uus värv selga. Alla läheb ka uus käigukast, kuna vana vahetas käike väga kõrgetel pööretel. Ja ega seda autot ei tehta sõitmiseks, ainult vahel harva saab endale lubada. Ikkagi vähemalt 25L/100 km.
Selleks korraks siis kõik.
Autol kaks paisupaaki. Pärast puhastust nägid välja nagu neid oleks haavlipüssiga lastud ja siis igasuguseid mökse kasutades üritatud neid pidama saada.
Aku alused ka nii närused, et uued teha tuleb odavam.
Mootoriga midagi tõsisemat ette ei võta, kuna Gruusiast tagasi sõites õli rõhk oli 3 - 5 vahel ja õli ka ei põletanud. Vahetame ainult tihendid, kus midagi lekkis, puhastame ja uus värv selga. Alla läheb ka uus käigukast, kuna vana vahetas käike väga kõrgetel pööretel. Ja ega seda autot ei tehta sõitmiseks, ainult vahel harva saab endale lubada. Ikkagi vähemalt 25L/100 km.
Selleks korraks siis kõik.