Kompressor
#1

Pildilt on üks oluline tükk puudu. Mis parameetritega mootor sinna sobib? Kompressorilt  kiirelt otsides "birkat" ei leidnud.[Pilt: 2511918380a524_l.jpg]
Vasta
#2

Olen küll sellisega töötanud kuid ei mäleta enam mitme kW mootor seal peal oli. Selle kompressori ainsad miinused on see,et vajab hoolsat kätt ja mobiilsuse mõttes tuleks rattad alla teha.


Vasta
#3

Pildi keskmes on jäädvustatud puupink ja  õhumahuti.  Põhiline detail. mille järgi saaks tuvastada ja mootori võimsust arvutada on jäänud pildilt välja. ( Silindrite arv ja kuju). Kiire otsingusisestamine andis pildi ja tekstis ka mark. Ehk on abiks edasistel otsingutel vene saitidelt, kui on tegu sama agregaadiga.  (Püüdke ikka pildile jäädvustada olulised detailid)

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=44853

Parimat  h2rra

Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45
Vasta
#4

Sellel peaks olema 4 kw mootor ja 2880 p/min.
Vasta
#5

(17-11-2017, 15:45 PM)h2rra Kirjutas:  Pildi keskmes on jäädvustatud puupink ja  õhumahuti.  Põhiline detail. mille järgi saaks tuvastada ja mootori võimsust arvutada on jäänud pildilt välja. ( Silindrite arv ja kuju). Kiire otsingusisestamine andis pildi ja tekstis ka mark. Ehk on abiks edasistel otsingutel vene saitidelt, kui on tegu sama agregaadiga.  (Püüdke ikka pildile jäädvustada olulised detailid)

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=44853

Parimat  h2rra

Tänan konstruktiivse kriitika eest. Põhjendatud kusjuures. Pilt on tehtud praktiliselt pilkases pimeduses "käsikaudu", hea et välgul jõudu jagus. 4 võttega sai ühe pihta. Kola seas oli hea, et luud kondid terveks jäid...
Otsides nüüd pilte leidsin ka ise sama markeeringu 155­2В5У4.
Mingid andmed:

Технические характеристики.
Производительность, м3/мин – 0,6
Конечное давление сжатого воздуха, кг/см2 – 12
Число ступеней сжатия – 2
Число цилиндров – 2
Число оборотов коленчатого вала компрессора, об/мин – 900
Габариты, мм:
длина – 1786
ширина – 560
высота – 1300
Масса, кг – 350

tekstis vihjatakse 5,5kw/3000rpm mootorile, reaalne?
Kaalunumber igatahes klapib, kahekesi tõsta ei jaksand...
Vasta
#6

Aastaid tagasi suhtlesin Peterburi tehase direktoriga, kus neid tehakse, kuid uue markeeringu ja "täiustatud" mudeleid. Klappide plokk on tehtud teise kujuga ja silindtite väline kuju oli muutunud. Meelde on nagu jäänud 7 - 7,5 Kw mootor. Kes meie tarkuritest on siin kibedamad arvutajad, võiks selle valemiga välja arvutada. Minul oli mata koolis 3-  Smile

Parimat  h2rra

Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45
Vasta
#7

(17-11-2017, 15:33 PM)kopraonu Kirjutas:  Olen küll sellisega töötanud kuid ei mäleta enam mitme kW mootor seal peal oli. Selle kompressori ainsad miinused on see,et vajab hoolsat kätt ja mobiilsuse mõttes tuleks rattad alla teha.
Mul ka selline, tekkis küsimus, mis seal peale õli vahetamise ja kontrollimise veel hooldada vaja?
Minu oma on juba vanaisalt -pojale-pojapojale aparaat.Vist stalini aegne.Ei mäleta et keegi remontinud oleks.Ega ta vatti ka pole saanud, nûüd viimase ajal ehk.Koos co-7 ga saavad liivapritsiga hakkama .
Vasta
#8

Ka pakuks 7,5 kw mootorit. Saab panna ka 5,5kw, aga kuna seadmel pole rõhu maha laskmise süsteemi ja käivitub surve all, siis väiksema mootori kurnab ära ja kärssab läbi.
Niinimetatud ,,Leeduka" mootor on 3kw vanem mudel, uuem 4kw. Minu kompressoril jäi  5,5  kw-ne mootor pidama.

Autoplekksepa- ja keevitustööd,  värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/
Vasta
#9

Tänud info eest.
Pühapäeval sai kompressor keldrist välja, päevavalgesse ja pilt ei tundunudki enam nii trööstitu. Vunkratas käib ringi ja midagi isegi kompressib, lähiajal üritan elu sisse ajada.
On ikka tõsine tükk rasket rauda küll... Wink

[Pilt: 1]
Vasta
#10

Olen ka sellise kompressori õnnelik omanik, (küll 1 silinder-zis 150 kolviga- kokkujooksnud). Mark M155-2.
tootlikkus            0,6 kuupi /min
Töörõhk            10 kg/cm*cm
tööle lülitub 7,5 kg/cm*cm juures
v.võlli pöörlemisk.1050 ob/min
paagi maht:    270 L
El mootor: AO2-41-2   (N=5,5 kw, n=2900 ob/min)
kaal:             360 kg
On kellegil ridazahari kolbi ja rõngaid pakkuda?
Vasta
#11

(29-01-2018, 15:20 PM)HMP Kirjutas:  Ka pakuks 7,5 kw mootorit. Saab panna ka 5,5kw, aga kuna seadmel pole rõhu maha laskmise süsteemi ja käivitub surve all, siis väiksema mootori kurnab ära ja kärssab läbi.
Niinimetatud ,,Leeduka" mootor on 3kw vanem mudel, uuem 4kw. Minu kompressoril jäi  5,5  kw-ne mootor pidama.

seoses väikese hiinlase väsimisega, sai elu sisse aetud.
Mootoriks läks 4,1Kw/1100rpm, rihma seib sai väikseim leiduvatest. Oletan, et pöördeid võiks mitu korda enam peale anda, aga see mootor jääks nõrgaks
Käib, pressib, õli paaki ei aja. Oluliselt vaiksem kui väike hiinakas. Popsub vaikselt omaette, paagitäie 8at peale ajamiseks napp paar-kolm minutit. Rõhulüliti lükkab 8at peal välja ja 6,5at pealt sisse. Eks paistab, kaua kestab.

Rõhuklapp, mis käivitamiseks surve maha laseb on puudu, käivitus hetk on tuntavalt raske. Kui keegi oskab soovitada, mis kuidas ja kuhu. Hiinakal on küljes, aga suuruste vahe...
Vasta
#12

(12-02-2019, 20:29 PM)hulgus Kirjutas:  Rõhuklapp, mis käivitamiseks surve maha laseb on puudu, käivitus hetk on tuntavalt raske. Kui keegi oskab soovitada, mis kuidas ja kuhu. Hiinakal on küljes, aga suuruste vahe...

Võtta üks ühesuunaline õhuklapp ning lüliti, mis kompressorit välja lülitades enne eelnimetatud klappi asetseva torustiku tühjaks laseb. Ühendada omavahel kasutades kahte kätt, pead ja torusid. Mul on klapid ja lülitid juba ammu tellitud ja riiulis. Kuna ei kipita, siis pole käed veel otsa kasvanud.

https://www.aliexpress.com/item/1-Pcs-3-...4c4dfdRPbV

https://www.aliexpress.com/wholesale?cat...alve+1%2F2

Võib panustada ka sellele, et enne ühesuuna-klappi paiknev torustik lekib (n. klappide-rõngaste vahelt) ning rõhu-mahalaskmise-klappi mitte investeerida. Kompressori karteril peaks siis ka norm õhutus olema.

....
Vasta
#13

(12-02-2019, 20:29 PM)hulgus Kirjutas:  
(29-01-2018, 15:20 PM)HMP Kirjutas:  Ka pakuks 7,5 kw mootorit. Saab panna ka 5,5kw, aga kuna seadmel pole rõhu maha laskmise süsteemi ja käivitub surve all, siis väiksema mootori kurnab ära ja kärssab läbi.
Niinimetatud ,,Leeduka" mootor on 3kw vanem mudel, uuem 4kw. Minu kompressoril jäi  5,5  kw-ne mootor pidama.

seoses väikese hiinlase väsimisega, sai elu sisse aetud.
Mootoriks läks 4,1Kw/1100rpm, rihma seib sai väikseim leiduvatest. Oletan, et pöördeid võiks mitu korda enam peale anda, aga see mootor jääks nõrgaks

Nagu arvata, siis 4,1kw ja 1400rpm jäävad väheks, tootlikkus jääb lihvija(te) tarbeks pisut napiks. pöördeid võiks x2 olla. Prooviks enne mootorivahetust suurema rihmaseibiga? Ehk kellelgi leidub rihmaseib ca 20cm läbimõõduga, 28mm võllile. B profiiliga 2 soont?
Vasta
#14

(Eile, 11:01 AM)hulgus Kirjutas:  
(12-02-2019, 20:29 PM)hulgus Kirjutas:  
(29-01-2018, 15:20 PM)HMP Kirjutas:  Ka pakuks 7,5 kw mootorit. Saab panna ka 5,5kw, aga kuna seadmel pole rõhu maha laskmise süsteemi ja käivitub surve all, siis väiksema mootori kurnab ära ja kärssab läbi.
Niinimetatud ,,Leeduka" mootor on 3kw vanem mudel, uuem 4kw. Minu kompressoril jäi  5,5  kw-ne mootor pidama.

seoses väikese hiinlase väsimisega, sai elu sisse aetud.
Mootoriks läks 4,1Kw/1100rpm, rihma seib sai väikseim leiduvatest. Oletan, et pöördeid võiks mitu korda enam peale anda, aga see mootor jääks nõrgaks

Nagu arvata, siis 4,1kw ja 1400rpm jäävad väheks, tootlikkus jääb lihvija(te) tarbeks pisut napiks. pöördeid võiks x2 olla. Prooviks enne mootorivahetust suurema rihmaseibiga? Ehk kellelgi leidub rihmaseib ca 20cm läbimõõduga, 28mm võllile. B profiiliga 2 soont?

Minu soovitus mõõta ampertangidega vool ära ja siis otsida suuremat seibi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: woltz, 1 külali(st)ne