Postitused: 29
Teemad: 5
Liitus: Aug 2017
Maine:
0
Tervist, teen siis ühe liikme soovitusel enda võrri kohta teema.
18.12.17 sain endale korraliku raamiga Riga-11, millel peal D-6 mootor. Mootoriga oli alguses palju jama aga need vead said likvideeritud ning võrr läks kohe matsust käima. Nüüd hakkas mootor jälle jamama ning enam ei taha käima jääda või ei taha üldse käima minna. Sädemed ja asjad on korras ja küünlaid on terve istmealune täis. Lükkad võrri ja korra läheb käima ning sureb kohe välja ja küünal jälle märg. Vahepeal ta isegi ei luba midagi. Üks külamees soovitas panna peale traktori magneeto ning siis pidid jamad kaduma. Siit KÜSIMUS TARGEMATELE: Kui võrril on peal traktori magneeto, kas siis saab võrril ka tulesid kasutada??
Üritan ka lisada pilte oma võrrist.
Postitused: 628
Teemad: 12
Liitus: Feb 2006
Maine:
8
3,2mm enne ülemist surnud seisu peavad kontaktid avanema. Mõõta saad supleriga. Kui kütet liiga palju peale annab, keera karpa alumine kruvi lõpuni sisse ja 1,5 ringi lahti. ülemine väiksem kruvi on tühikäigu jaoks. seda näpid siis kui masina tööle saad. võrri mootori tühikäik peab olema reguleeritud selliselt, et tühikäigul vaevalt töötab, kuid välja veel ei sure. liiga kõrge tühikäik pole hea. Kogu jutt kehtib, kui mootor ise lisaõhku ei tõmba. Kuna küünal koguaeg märg, siis vast ei võta kuskilt lisaõhku.
Magneeto on nõrkadele. Katsu ikka õige süütega tööle saada. siis vaata seda tulede asja edasi. seal on kaa veel paar pisiasja, mida peab jälgima.
Postitused: 4,480
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
(22-12-2017, 22:24 PM)Võrripoiss Kirjutas: Lükkad võrri ja korra läheb käima ning sureb kohe välja ja küünal jälle märg. Vahepeal ta isegi ei luba midagi.
http://mopedmuseum.ru/wp-content/uploads...6-1980.pdf
http://mopedmuseum.ru/biblio/manuals/
Seal on mitmete aastate manuaale, loe ja uuri mis tuleks teha, et käima saada. Selle 80-nda aasta sääreväristaja 10-s lehekülg näiteks on mootori vead. Siit ei ulata sinu mopeedi näppima, ikka ise pead hakkama saama ja kõik võimalikud vead üles lugeda pole siin ka mõtet.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,858
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
Pildi järgi soovitaks et pane süütemängule ikka kaas peale (koos papptihendiga), see on vajalik detail. Saan aru et õige võrrimees peab iga nurga peal süüdet reguleerima ja kontaktivahet puhastama ning tülikas ta on, kui see kaas seal ees on aga usu mind, vabaned paljudest elektrijamadest.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 29
Teemad: 5
Liitus: Aug 2017
Maine:
0
Tere taas,
Tahaks enda võrril natukene süütesüsteemi uuendada ja SIIT KÜSIMUS: Kas võrri D6 ja D8 kondensaatoritel on mingi vahe või ei ole?
Aitäh!
Postitused: 29
Teemad: 5
Liitus: Aug 2017
Maine:
0
Tänaseks siis selline plaan, et mootor võtta täitsa laiali ning vahetada kõik tihendid, väntvõlli laagrid ja veel nipet-näpet. Võite anda ka soovitusi.
.... ________
.. /_________\ BA3 2106-2103
. (OOIIIIIIOO)
. U...............U
Postitused: 791
Teemad: 12
Liitus: Dec 2015
Maine:
13
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
kui pole hädavajalik , siis parem mitte . võid silindri maha võtta ja hinnata selle sisu, kontrollida kepsu alumist lõtku jne .
kuna sääru mootoril on raamlaagrid ebavajalikult suure istuga võlli otsas , siis nii lahtivõtmine , kui ka koostamine võivad vähese kogemuse peat tuua pigem kahju .
mootori heaks toimimiseks on olulune väntvõlli võimalikult vaba käik , mitte vähemtähtis on vävda rihis olemine . D-mootori eripäraks on kütteseku jagamine pöördsiibriga , mis kahjuks äärmiselt primitiivse ehitusega , aga ka keeruline asendada. pöördsiibri toimimise põhieeldused oleks: suurim võimalik tihedus võlli suhtes koos vähima saadaoleva puutega , st.võll peaksjooksma puksi sees võimalikultvabalt ,kuid pilu oleks minimaalne .kui seejuures vändaotsa kanali nn lukuauk on faaside suhtes soodsalt sattunud on mootoril väänet. kõik muud jutud peaksid olema loogiliselt kah võimalikult heas korras.
naiivne on loota ,kõigelihtsamate/odavamate liigutuste kaudu suurt tulemust ,seda juhtub nõukaaegses propakandasugemetega kinopildis .
vahetamiskõlbulike tihendeid niiehknaa pole võtta , kui ehk vanast rasvast. kui oled kindel , et vändakarteris leke ,siis muidugi , aga tihend tuleb omakäeliselt teha .
Postitused: 29
Teemad: 5
Liitus: Aug 2017
Maine:
0
Tere taas!
Mõni päev tagasi sõber ostis enda võrrile hiina mootori peale. Ka minu ühel võrril on peal hiinakas. Mina sain ta kohe käima, aga sõber ei saa enda oma käima. Mootor täiesti tutikas. Säde pidi olema kollakas. Millest tuleb alustada, et saaks käima?
.... ________
.. /_________\ BA3 2106-2103
. (OOIIIIIIOO)
. U...............U
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
kas läheb täis siis , st üldse ei luba ka ? neid iinlasi eriti usaldada ei saa , võib magnet valepidi vändaotsas olla . kuigi miskine video oli "tehasest " , kus mootoreid koostati ,haamriga . seal koosteliini lõpus oli stendialge , kus kõik koostatud mootorid ka käima pandi, võibolla kõrvalkuuris käekiri teine.
hiinakal ongi kaunis kidur säde , kuid süütab hästi , isegi kui piip maha tuleb, aga jääb küünla lähedale kõikuma , on sõidetud .stroboskoopi ilmselt pole , et momenti määrata . kui on mitu mootorit võib teisepealt mähist ja musta karpi laenata , ükshaaval , proovides ning nõnda vigased osad ellimineerides .
karpa võib ka näkku panna , kas jookseb nõel , või mõni kanal jääkidega ummistunud .