Oleks tarvis Solex 4A1 karpale vaakumregulaatorit. See karpa oli suht levinud ja peal vanadel umbes 77-84 aasta mersudel, bemmidel jne.
Ilmselt esineb sama vaakum ka mõne teise karpa küljes.
Ma ei tea miks see pilt viltu on, aga see tegelane on pildil ümmargune junn all paremal nurgas, kus on 2 vedru. tel 502neli540
Miks sa seda sis kusagilt seda ei telli, kui seda vaja on? Maksab mingi mõnikümmend €.
Eestis ju vaevalt, et keegi neid teeb ja kohe sulle pakkuma hakkab.
Ja mingit igivana, "täna töötab - homme on katki" asja vast ka nagu mõttetu kasutada.
(Seda postitust muudeti viimati: 29-06-2018, 12:08 PM ja muutjaks oli stihl.)
Pane googlisse "Solex 4A1 spare parts" ja neid butiike ikka tuleb.
Lisaks konkreetse automargi jupimüüjad.
Jep, osadele peab ka kirja saatma (koos joonisega) a`la "Dear sir, Iam looking for a part number CD5777 (picture attached), can you help me? Best regards, spitfire. " - pole samuti keeruline.
Aga mida see jupp seal üldse teeb? Ma nagu ei näe, et ta midagi liigutaks või et tal mingi hoob üldse küljes on?
P.S. Mida see vana räägib, kas oled küsinud? Aasta vana kuulutus
Bennyhillidel on kah neid butiike suht palju, kes online kataloogi ei oska teha ja tahavad suhelda: http://www.carburettorspecialists.com/products.htm
Kindlasti kannataks otsida saksakeelsest netist, fritsudel raudselt on olemas.
(29-06-2018, 11:59 AM)stihl Kirjutas: ...Aga mida see jupp seal üldse teeb? Ma nagu ei näe, et ta midagi liigutaks või et tal mingi hoob üldse küljes on?...
Paistab olema miski käivitusabi äkki? Kui vaakumit pole (mootor seisab), siis lükkab pisut gaasi peale. Nagu käivitub, laseb tühikäiku. Samas, kui mootor hakkab välja surema, siis annab veidi tuure juurde, kui juht ei jõua.
Mul on paar sellist karpat tagavaraks. Üks oli autol enne küljes, vist toimis see regulaator. Tegu jah sellise 'mehaanilise sõrmega', lükkab gaasihooba kui asi surema hakkab.
(Seda postitust muudeti viimati: 01-07-2018, 23:28 PM ja muutjaks oli spitfire.)
Sellel jupstükil, on 2 funktsiooni: annab törtsu gaasi auto käivitamisel, mis on temast väga kena,
Aga olulisem on see teine; kui tühikäigul rakendub motole mingi koormus, (konditsioneer, roolivõim või automaat kastil lükata käik sisse), siis ta ülesanne on hoida mootori pöördeid muutumatuna. Huvitav selle kombo puhul on, et ka külmal mootoril on pöörded kogu aeg samad, ta on kuidagi seotud ka külmkäivitus sisteemidega.
Ehk siis lihtsustatult: gaasi hoob istub vastu regull kruvi AINULT siis kui moto on tühikäigul ja mingeid lisasid taga pole. Kõikidel muudel juhtudel toetub hoob selle vaakumluti peale, kaasa arvatud ka see aeg kui auto seisab garaazis ja peremees joob õlut. Seda ilma naljata. Sohvri gaasijalg muidugi ka annab sellele lutile puhkust.