Postitused: 536
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
4
kui ta peale välja suremist kohe käima läheb,siis ei saa suurem viga olla. juhe sappa ja masinaga sõitma
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Aga Siil nägi udus igasugu huvitavaid asju...
Jõudsin niikaugele, et tõin Berlingo tõstukile. Huvitav oli see, et 20km sai sõita ainult kolme restardiga. Kodus tõstukil kuulasin stetoskoobiga paagi pumba häält. Neli väljasuremist ei jätnud mulle enam muljet, et paagi pump oleks õhtal.
Täna panime arvuti jälle taha. Huvitav oli see, et mootori tuli oli "hirmuga" ära kustunud ja arvuti ei näitand suurt midagi. Käivitasime tüki aega, aga mootor välja ei surnud. Vahetasin igaks petteks ära paagipumba relee ja läksin proovisõidule...
Sõitsis kenasti 10km ja siis äkki lõi tule põlema ja mootor seiskus. Kolme restardiga koju tagasi ja arvuti taha. Info üle peab mõtisklema...
Mõned tegevused on edaspidiseks plaanitud.
Postitused: 2,507
Teemad: 113
Liitus: May 2004
Maine:
21
Kuidagi väga erinevad vead, kas need andurid jooksevad kõik kokku ühte kaablikimpu või pistikusse?
Ehk on hiir närinud kaableid sealt kust nad salongi sisenevad?
Postitused: 378
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
2
Ei tea kas aitab aga kas aju pistikud on kuivad ja puhtad? Bensiini mootoriga berlingodel hakkab lekkima roolivõimu surveandur ja õli ronib aju pistikusse. On olnud küll teise margiga, millel hakkas jahutusvedeliku temp andur lekkima pistikusse, mis edasi ronis ajuni ja hakkas samuti väljasurema teatud liigutustega.
Postitused: 1,219
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
18
Tuleb millegipärast meelde see, kuidas erinevate veidrate probleemide nagu mitte käivitumise ja armatuurlaua elluärkamine kui võti lukust väljas ning välja lülitumine esimeses astmes... Põhjuseks oli nagu esinduse tehnik hoobilt arvas - käigukasti pealse massijuhtme jätku omavaheline oksüdeerumine. Tõsi, see polnud Berlingo aga kõik mis toimus oli nagu ulmefilmis ja kohati ebareaalne aga noh... Prantslaste elekter ongi hingega tehtud.
Postitused: 6,706
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
02-11-2019, 00:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-11-2019, 01:12 AM ja muutjaks oli
Marko.)
Neid lekkivatest anduritest õli kuratteabkuhu sattumisest on olnud läbi aastakümnete. Tuleb meelde üks juhus 80ndate Escortiga, mille käigukastiõli tegi sohvri varbad märjaks. Mureks oli tookord ummistunud kastituulutus.
Täpselt samamoodi võib suvalisest andurist tulevas rüüsis olev juhe suvalist mahla kurat teab kuhu kanda ja mõistata siis....
EDIT: kirjaviga
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 565
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Nendest veakoodidest võiks mootori seiskumist põhjustada vaid latirõhu kadumine, kas lahtiste pistikutega (kütuseklapp, õhulugeja, latirõhuandur) jääb mootor tööle? NB, katsetamine omal vastutusel, kõrgsurvepoole avariiklapp saab tõenäoliselt eksperimendi käigus valu...
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(02-11-2019, 01:40 AM)Laurts Kirjutas: ... kas lahtiste pistikutega (kütuseklapp, õhulugeja, latirõhuandur) jääb mootor tööle?...
Ükshaaval proovides, jah.
Postitused: 4,354
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
02-11-2019, 20:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-11-2019, 20:03 PM ja muutjaks oli
aavu.)
Ega hiljuti mootorit survepesuriga pestud? Võib tekitada ka huvitavat nagu aastaid tagasi saksas üleujutuse ajal uppusid autod.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 10,572
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
151
Kahes ahelas on juhtmestiku häda. Kas need on kontrollitud? MAF oma on kriitiline.
Kas mootori metallosa ja aku miinusklemmi vahele pistetud krokojuhe mõjutab käitumist?
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Mootori pesin siis, kui ostsin. Rohkem pole pesnud.
Mootori massi teemat ei uskunud, kuna starteri jaoks jagub ju uhkelt. Igaks juhuks aga panin pirni massiks vahele. Massi puudusel oleks pirn põlema hakanud, mida ta ei teinud.
Juhtmete vaatlemisel eripärasid ei märganud. Kõik tundub nagu korras olema peale selle, et masin mind näkku n*****. A tema karistamiseks sõidan mõni aeg limusiiniga ringi.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Kütuse surveklapi julgen nüüd välistada. Täna võtsin sõitva masina pealt klapi ja panin sinna Berlingo vana klapi. Hiljem pistsin sõitva masina klapi veel Berlingo peale. Sõitev masin sõitis edasi ja Belingo juperdab ikka.
Katsetused/uuringud jätkuvad mõne aja pärast.
Postitused: 1,718
Teemad: 124
Liitus: May 2007
Maine:
16
Sarnane probleem oli Partneriga. Kõrgsurvepump ei saanud piisavalt voolu peale. Mingi maa sõitis ja siis seisis. Jne.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(05-11-2019, 10:35 AM)hobiautod Kirjutas: ... Kõrgsurvepump ei saanud piisavalt voolu peale...
Kas jutt käib kütusevoolust või elektrivoolust? Ilmselt oli sul 1,9 mootor ja seiskamise klapp ei saanud voolu?
Saatsin täna aju kirurgi kätte. Mitte enda oma, vaid auto oma. Äkki on mõni külmjoode kuskil.
Postitused: 1,378
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(05-11-2019, 11:55 AM)motamees Kirjutas: (05-11-2019, 10:35 AM)hobiautod Kirjutas: ... Kõrgsurvepump ei saanud piisavalt voolu peale...
Kas jutt käib kütusevoolust või elektrivoolust? Ilmselt oli sul 1,9 mootor ja seiskamise klapp ei saanud voolu?
Saatsin täna aju kirurgi kätte. Mitte enda oma, vaid auto oma. Äkki on mõni külmjoode kuskil.
Sarnane viga saab siin ka olla, ainult et antud auto puhul siis ei saa näiteks aju voolu korralikult.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 1,718
Teemad: 124
Liitus: May 2007
Maine:
16
05-11-2019, 13:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2019, 13:53 PM ja muutjaks oli
hobiautod.)
1.9 jah. Ikka elektrivoolu.
Viga oli laadimises nii naljakas kui see ka ei tundu.
Postitused: 26
Teemad: 5
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
Viimasel postitajal soovitan kontrollida klapivahed üle esimesena