Citroen Berlingo, 2,0 HDI, 2000a.

(07-11-2019, 00:31 AM)rints Kirjutas:  Viimasel postitajal soovitan kontrollida klapivahed üle esimesena

Võib-olla peaks ka pritseajastust kontrollima?

Palju asju võib olla. Kindlasti saab korda, kui panna uus KSP ja uued pihustid.
Vasta

(06-11-2019, 23:31 PM)raulp Kirjutas:  
Tsitaat:Saatsin täna aju kirurgi kätte. Mitte enda oma, vaid auto oma. Äkki on mõni külmjoode kuskil.
Ei usu, et viga selles. Pigem ikka kas kõrgsurvepump kulunud või pihustid kulunud või siis etteande pump jukerdab.  


Tsitaat:Engine problems and advice:
My 2.0 or 2.2 HDI cuts out under full load, what is wrong with it?
There are several fault conditions at which the ECU is programmed to shut down the engine. The most common cause of this is due to the fuel pressure demand not being met: If the fuel pressure measured is more than 250 Bar below the requested set point, the ECU will shut down and store a fault code (P0230).
This can happen when the fuel pump is worn out (usually on high mileage cars) or the injectors are leaking fuel through. Other conditions at which the engine will be shut down for 10 seconds are when the fuel pressure regulator duty cycle reaches 97% or if the fuel pressure drops at a rate of higher than 1000 bar per second. This causes a shut down as the ECU will think there is a fuel leak.
99% of the time this problem can be fixed for free by removing the fuel pressure regulator from the right side of the fuel pump and giving it a clean. (Be careful to avoid damaging the O-rings with your cleaning fluid. Also the two Torx screws holding in the fuel pressure regulator are made of a very soft metal. Be sure to get your tool square on before attempting to loosen.)
Another common problem on the HDI is the low pressure lift pump. This can become blocked up or worn and fail to supply enough fuel to the high pressure pump. If you're having problems, get in touch and we will advise on the best course of action.
Mul sama mootoriga berlingo ja selline viga, et sooja ilmaga käivitub hästi, kuid niipea, kui õhutemperatuur läheneb nullile, siis vajab  pikka ketramist, et käima saada. Ilmselt siis pihusti(d) lekivad või pump kulunud. Mõtlesin, et nüüd on jälle õige aeg Xado test ära teha ja vaadata, kas annab kõrgsurvepumbale ja pihustitele vähe vunki juurde.

Ma ostsin võileiva hinnaga samade sümptomitega Berlingo. Peale ostu panin hammasrihma paika ja käivitus poolest pöördest iga ilmaga. Oli siis hammasrihm paari hamba jagu üle hüpanud, mis nende pillide puhul pole väga haruldane. Muidu sümptomid samad, kuni null kraadini käivitus, peale seda visid vigaseks käiata.
Vasta

Tuttaval oli Kia Sorento 2.5 cdi ja sellel oli samamoodi, et sõidu pealt suri välja mitu korda. Mõni kord läks uuesti käima, kuid sai ka paela otsas veetud paar korda. Lõpuks aga viga süvenes niipalju, et ei läinud üldse enam käima. Tuli välja, et ühe pihusti leke oli liiga suur. Pärast pihusti vahetamist käivitus jälle normaalselt. Ehk siis soovitaks pihusti lekked üle kontrollida. 

https://www.youtube.com/watch?v=HwJ_mKuzhxo
Vasta

Sorentodel polnud muud viga kui pihusitele tulevad juhtmed olid juba tehasest tulles liiga lühikesed. Eriti just ühe pihusti oma.
Sry. OT
Vasta

(07-11-2019, 16:36 PM)ivoalaska Kirjutas:  Ma ostsin võileiva hinnaga samade sümptomitega Berlingo. Peale ostu panin hammasrihma paika ja käivitus poolest pöördest iga ilmaga. Oli siis hammasrihm paari hamba jagu üle hüpanud, mis nende pillide puhul pole väga haruldane. Muidu sümptomid samad, kuni null kraadini käivitus, peale seda visid vigaseks käiata.

kunagi oli üts bensukas ja kui ostsin oli ka külmkäivitus vilets ja tahtis ketramist.tuli aeg rihma vahetada ja kuna see lihtne töö siis tegin ise,hammakad märkide järgi paika,aga rihm 1-1 peale ei istu vaja kuni 5mm siia või sinnapoole hammakat keerata ja keerasin umbes x poole ja pärast seda käivitus nagu peab.
Vasta

(05-11-2019, 11:55 AM)motamees Kirjutas:  ...Saatsin täna aju kirurgi kätte. Mitte enda oma, vaid auto oma. Äkki on mõni külmjoode kuskil.

Ajuoperatsioon möödus edukalt, patsient suri ... ämmm, tolku polnud. Kõik endine. Läheb teisele lauale. 
Sedakord vahetan surveanduri ära. Vaatame, mis saama.
Vasta

Mitte paha pärast aga kas mõne spetsi kätte ei taha viia?
Vasta

Aju on üsna harva süüdlane, v.a. kui pole mingi tüüpviga aga siis tuleb see ka Google otsingust enamasti kiirelt välja.
Vasta

Nõus. Minu praktika on näidanud, et aju süüdistatakse siis, kui muud mõtted otsas. Tegelikkuses on juhtplokid suht kindlad vidinad ja noh mitte eriti keerulised tänapäeva mõistes. Suvaline nutikas taskus on 10x rohkem hi-tech kui auto juhtplokk. Mu eelnev postitus oli kirjutatud selle mõttega, et teinekord on odavam ja mõistlikum viia asi remonti kuhugi, kus on rohkem kogemusi ja teadmisi, sest suvaliselt uute jubinate külge loopimine võib päeva lõpuks kulukaks osutuda ja suhteliselt mitte midagi selle tegijale õpetada.
Vasta

(15-11-2019, 21:31 PM)laplander Kirjutas:  Aju on üsna harva süüdlane...

Ei saa küll niimodi ütelda. 
Viimase kolme aasta sees on olnud aju viga minu Cliol ja Evasioni Webastol. Mõlemal lihtlabased külmad jooted. Neid näiteid on hullult rohkem, aga praegu mainisin oma isiklikke probleeme. 

(15-11-2019, 22:02 PM)ivoalaska Kirjutas:  ... Mu eelnev postitus oli kirjutatud selle mõttega, et teinekord on odavam ja mõistlikum viia asi remonti kuhugi, kus on rohkem kogemusi ja teadmisi...

Esiteks ei ole ma arvutispets ja ei jaga seda matsu. Kuskaohast ma siis sain arvutipildi vigadest. Niisiis on spets pannud arvuti kaks korda juba taha, aga tulemus on ikka segane.
Teiseks viisin ma Evasioni Webasto probleemiga auto teenindusse. Kolmas teenendus võttis vastu ja lahendas probleemi. Arvuti näitas, et viga on leegikontrollis. Tuli osta uus põleti, kuna leegikontrolli eraldi ei müüda. Kokku läks viga maksma üle 300 euro ja lõpptulemus oli NULL.
Hakkasin ise õppima. Tegin omale seadme töö ja ehituse selgeks. Nagu ennem juba mainisin oli viga Webasto ajus ja remondi hind oli 20 eurot.
Kellel siis on nüüd kogemused ja teadmised? Need ei kattu alati tegeliku eluga. Nagu näete ka kogemused ajude alal ei pea paika.
Tuleb välja, et aju tasub alati kontrollida. Miks? Aga sellepärast, et see on kõige odavam versioon. Selgus ka, et umbes 20 aastat tagasi keelati tinutustinas kasutada pliid, kuna see on mürgine (krt, nagu ma tahaks seda süüa). Plii aga andis tinale sitkust. Sellepärast on tänapäevane tinutustina liiga rabe ja vibratsioon ning soojuspaisumised tekitavad "külmjooteid".
Vasta

Kogemuste all pidasin silmas seda, et aju signaale on võimalik mõõta ja need on alati üheselt tuvastatavad. Isegi halvasti töötava transi on võimalik tuvastada. See, et veakoodi lugejaga ( justnimelt veakoodi lugeja) loetakse välja veakood ja sellealusel hakatakse järjest juppe vahetama on halb praktika, kuna veakoodi lugeja ( antud kaasuse mõistes arvuti ) annab suunise, mitte vea põhjuse. Ma tegelen igapäevaselt diagnostikaga ja kui meenutada viimast aastat, siis kogu aasta peale olen reaalselt diagnoosinud kaks vigast juhtplokki. Neid kordi, kus juhtplokk juba eelnevalt põhjuseta on ära vahetatud on muidugi oluliselt rohkem.
Muidugi prantslasi viimasel ajal vabatahtlikult töösse ei võta, sest need on elektri poole pealt erilised väärmoodustised Big Grin
Aga jõudu ja kui kohvipaksu pealt ennustama peaks, siis päeva lõpuks on asi lihtne, mis su silme ees on.
Vasta

(15-11-2019, 23:56 PM)ivoalaska Kirjutas:  ...Aga jõudu ja kui kohvipaksu pealt ennustama peaks, siis päeva lõpuks on asi lihtne, mis su silme ees on.

Jah, nii on olnud ja on ilmselt ka seekord. Sinna jõudmine ei ole aga lihtne.

OK. Mina kui klient küsin proffesionaalilt. Mitme rahaga ma korras auto kätte saan? Mina kui endine autoteeninduse juhataja tean, et see on loll küsimus, aga ikkagi on küsimus. Pidin pidevalt sellistele ennustustele vastama, katsu sina ka.
Vasta

Kuressaares on ju Citroeni esindus olemas, palju seal vea määramine maksab?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(15-11-2019, 23:19 PM)motamees Kirjutas:   läks viga maksma üle 300 euro ja lõpptulemus oli NULL.
Ega sa seda 300+ ometi ära maksnud mittemillegi eest?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(16-11-2019, 00:39 AM)Laurts Kirjutas:  Kuressaares on ju Citroeni esindus olemas, palju seal vea määramine maksab?

Ma just ühes postituses rääkisin vea määramisest, ja sa esitad nii sinisilmse küsimuse.
Samas mul ei ole Citroeni esinduse vastu mingeid pretensioone. Üks kogemus on nendega ja seegi ülipositiivne.
Vasta

(16-11-2019, 00:44 AM)Marko Kirjutas:  Ega sa seda 300+ ometi ära maksnud mittemillegi eest?

Ma võin olla rahulolematu, aga maksan alati oma arved.
Seda enam, et saan aru, nemad polnud süüdi. 
"Mittemillegi eest" on küsitav. Ma ju sain õppetunni ja tänu sellele sain ka riista korda, lõpuks.
Vasta

(16-11-2019, 00:45 AM)motamees Kirjutas:  
(16-11-2019, 00:39 AM)Laurts Kirjutas:  Kuressaares on ju Citroeni esindus olemas, palju seal vea määramine maksab?

Ma just ühes postituses rääkisin vea määramisest, ja sa esitad nii sinisilmse küsimuse.
Samas mul ei ole Citroeni esinduse vastu mingeid pretensioone. Üks kogemus on nendega ja seegi ülipositiivne.

Esindusena võiks nad kliendile anda enne tööde alustamist konkreetse vastuse et sellise vea tuvastamine maksab nii ja niimitu eurot, ja kui vea tuvastamine kisub mitmepäevaseks ekperimendiks siis on see juba nende mure...

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(16-11-2019, 00:24 AM)motamees Kirjutas:  [quote='ivoalaska' pid='488198' dateline='1573851416']
...Aga jõudu ja kui kohvipaksu pealt ennustama peaks, siis päeva lõpuks on asi lihtne, mis su silme ees on.

Jah, nii on olnud ja on ilmselt ka seekord. Sinna jõudmine ei ole aga lihtne.

OK. Mina kui klient küsin proffesionaalilt. Mitme rahaga ma korras auto kätte saan? Mina kui endine autoteeninduse juhataja tean, et see on loll küsimus, aga ikkagi on küsimus. Pidin pidevalt sellistele ennustustele vastama, katsu sina ka.

See ongi loll küsimus ja ma sellele vastust ei anna, sest enne kui viga pole tuvastatud, ei saa teada ka remondi maksumust.
Vasta

esinduses peaks olema max. tunnid ette määratud vea otsinguks.rohkem nad küsida ei saa.kui jäädakse hätta,siis tehas alati aitab teadmistega.
kas diagnost tehti sõitmise ajal
Vasta

(16-11-2019, 01:06 AM)Laurts Kirjutas:  Esindusena võiks nad kliendile anda enne tööde alustamist konkreetse vastuse et sellise vea tuvastamine maksab nii ja niimitu eurot, ja kui vea tuvastamine kisub mitmepäevaseks ekperimendiks siis on see juba nende mure...

See on sinu helesinine unistus ...

(16-11-2019, 08:25 AM)ivoalaska Kirjutas:  See ongi loll küsimus ja ma sellele vastust ei anna, sest enne kui viga pole tuvastatud, ei saa teada ka remondi maksumust.
...ja siin on sulle profesionaali vastus.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne