01-09-2021, 11:55 AM
(01-09-2021, 09:48 AM)Daff Kirjutas:Originaalid õlised ei olnud, täiesti töötlemata puit tundub olema. Saksa kombainil nad samuti kallakuketti toetamas, uusi vaja seetõttu, et kuna eest läks pingutusvarda kronsteini keevitus katki, siis tõmbas esimese võlli 45 kraadi all paigast ja sellest johtuvalt läksid need liistud pooleks.(01-09-2021, 09:02 AM)saarrand Kirjutas: Huvitav, et igasugu teistes teemades on tarku kõvasti, aga ühtki kombainerit siin vist ei leidu, kes teaks öelda, mis puitu kasutatakse rullpukskettide toetusliistudena....
Nonii. Nival olid need liistud kallakuketti toetamas ja igavesed. Aga tundusid olevat kõvemast puust.
Niva liistudel ja vanematüübi põhupuistaja puulaagritel olid näha täpid.
Need viitavad pöögile.
Kui ise teed siis ehk ka kõvemast puidust.
Näiteks saare puit on hästi libe.
Need pane õli sisse likku talveks ajaks või lausa keeda õlis.
Niva omad olid läbinisti õlised.
Asendusena saab ka teatud kohtades niimoodi kasutada puitu (ei ole minu masinal):
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170