18-01-2019, 11:22 AM
https://rus-texnika.ru/gaz-25.html
http://www.veneraud.ee/romula/gaz/gaz-m21/
http://www.drive2.ru/b/2116330/
Nagu lugeda võib on tegemist GAZ 21 pikendatud raamile tõstetud M1 kerega ,millele üüratu pagasnik taha juurde keevitati . Valmistati ainult proovi eksmplar? aga see tähistati pidulikult indeksiga GAZ25. Kuna auto oli keerukas ja jäi läbivuselt alla nelikveolisele GAZ61 lõpetati mudeli arendus . Kinnise 6X4 skeemiga kõrgema juhtkonna staabiauto said sakslased valmis juba 1934 aastal .( Mercedes Benz W31) Sarnased masinad olid ka Škoda 903 ja Praga AV (parem foto).
Minu jaoks on müstiline fakt ,et see haruldane eksemplar tänapäevani säilinud on .
http://www.veneraud.ee/romula/gaz/gaz-m21/
http://www.drive2.ru/b/2116330/
Nagu lugeda võib on tegemist GAZ 21 pikendatud raamile tõstetud M1 kerega ,millele üüratu pagasnik taha juurde keevitati . Valmistati ainult proovi eksmplar? aga see tähistati pidulikult indeksiga GAZ25. Kuna auto oli keerukas ja jäi läbivuselt alla nelikveolisele GAZ61 lõpetati mudeli arendus . Kinnise 6X4 skeemiga kõrgema juhtkonna staabiauto said sakslased valmis juba 1934 aastal .( Mercedes Benz W31) Sarnased masinad olid ka Škoda 903 ja Praga AV (parem foto).
Minu jaoks on müstiline fakt ,et see haruldane eksemplar tänapäevani säilinud on .