Postitused: 805
Teemad: 47
Liitus: Jan 2003
Maine:
1
1,5kilo on palju sellise ettevõtmise jaoks nagunii kisud ta ju laiali. 750-küll.Kuigi 1,2l automaat mmmmm hea pill cruisamiseks .
Kui paned vahele 3,0 senaatori moto siis ehitada tuleb kapitaalselt ümber.Alguseks (kui plaan kindel) võiksid kasutada Ascona/Rekordi
1,8i mootorit.
1,2l= 40kW 1,8i=74kuni85kW kuigi Senator A 3,0i=110kuni132kW
ja Senator B 3,0i=130kuni150kW
Muideks on olemas ka 4,0i Senatori moto =200kW
Ise soovitaks 1,8i sest siis oleksid kuni 2,0l klassis ja shansse oleks rohkem.
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Suhteliselt mõttetu ettevõtmine oleks sena mootori aretamine sellele autole.Meeletu töö ja ümberehitus ning konkurentsivõime jääks vääga küsitavaks. Totaalselt vaja esisild ümber teha (vedrustus ,amordid,rooliseade) sena mootor kaalub ju meeletult rohkem võrreldes 1,2 vanakooli mootoriga.Käigukasti tunnel vaja ringi ehitada (seda isegi 1,8 mootori puhul),pedaalide asukohta muuta,gardaan lühemaks teha,tõenäoliselt ei kannata tagasild neid KW mida sena mootor arendab.Radiaatori jaoks pole ruumi(võibolla eespool esipaneeli)
Ja ega selle 3.0 sena mootoriga pole kiirendusel midagi eriti peale hakata(olenematta sellest kui vähe auto kaalub.)Aeg mis selle \"ehituse\" peale kuluks on etteaimamatu sammuti raha kogus.1500.-eek pole ju palju kui dok.korras
Selle kadetti väärtus tekkiks just sellisel orig(mitte tuunimise) kujul korrastamisel/taastamisel.Küsi \"astrona\" käest kui \"lihtne\"on 1,8 mootorit sinna istutada ...
ps. ...aga noh inimesed võivad ju enda rahaga teha mida tahes,pangu või põlema ...oma raha ju ikkagi
M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Postitused: 24
Teemad: 7
Liitus: Dec 2003
Maine:
0
krt ei usu et 1,8 puhul peab kardaani tunneli kallale minema. nu kui 3.0 on nii suur ooper siis oleks turbovariant ja 2.2 lihtsam? ei tahagi kuhugi klassi kuuluda tahtsin omalõbuks kiiret opelit ja võit pole kõigetähtsam. kolmas pedaal lisada on väike töö ja radika pärast ma ei pabla aga jah vedrustusega on vast probleeme. Teine variant et ostan kupee taunuse ja vaatan sinna miskit kõvemat vahele aga massi on rohkem ju. taunus muidu mk4 ja see pole just nii ilus kui mk3 aga sinna sobivad sirjede mootorid kõik ?
Postitused: 2,221
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
12-05-2004, 12:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-05-2004, 12:26 PM ja muutjaks oli
pppp.)
OT (nagu alati...):
Kas Coupe Taunuse tegemine mitte MK3-ga ära ei lõppenud?
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
jeff01 Kirjutas:krt ei usu et 1,8 puhul peab kardaani tunneli kallale minema. nu kui 3.0 on nii suur ooper siis oleks turbovariant ja 2.2 lihtsam? ei tahagi kuhugi klassi kuuluda tahtsin omalõbuks kiiret opelit ja võit pole kõigetähtsam. kolmas pedaal lisada on väike töö ja radika pärast ma ei pabla aga jah vedrustusega on vast probleeme. Teine variant et ostan kupee taunuse ja vaatan sinna miskit kõvemat vahele aga massi on rohkem ju. taunus muidu mk4 ja see pole just nii ilus kui mk3 aga sinna sobivad sirjede mootorid kõik ?
VAATA ASTRONA tegemisi. kadett B/C käigukast on kolmeliitrise purgi suurune ja rekordi kast ca 20liitrise piimanõu suurune (väga piltlikult öeldes) sammuti on käigukangi väljumine kastist väga erinev ,ning sul ei ole võimalik ka kõige parema tahtmise juures ilma käigukasti/gardaani tunneli ümberehituseta sinna rekordi/sena kasti paigaldada .
Pedaalide ümberpaigutus ei piirdu kolmandas pedaaliga vaid pedaalid tuleb kõik nihutada ukse poole (sest käigukasti tunnel on võtnud ära gaasipedaali endise asukoha)ja pedaalidele jääb nii vähe ruumi ed laiema ketsiga sidurdada/pidurdada eriti võimalik pole.
Radikas on \"kähku sõitmise\" juures siiski väga oluline ,sinna kadet C radika auku mahub sena 3.0 mootorile mõeldud radikast vaevalt 1/3 kuidagi ära.
Oma lõbuks kiire oopeli saab ju Kadett GSI näol või Opel Corsale 1.8I ascona mootori istutamisega(mis on kordi väiksem töö hulga poolest)
OT: et oma lõbuks (ja ka teisi ehmatada

) tuleks kadettC esiosale ehitada toruraam ja sinna vahele sokutada V 8 ,vat siis saaks kiiret sõitu ...
M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Postitused: 2,133
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
14
12-05-2004, 14:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-05-2004, 14:08 PM ja muutjaks oli
IIIFFFAR.)
Siin üks kiireOPEL Norramaalt. 1000hj nokas.
loll on loll olla.