ETKVL autorolleri veokett
#1

Lõppes otsa 1966a autorolleri silda ja sidurit ühendav veokett. Kuna pole varem kettidega tegelenud (ning esimesed otsingud ei andnud vastuseid) järgmised küsimused:

1) Võtsin keti mõõdud, siit foorumsit leitud kirjelduse järgi. Kas nende järgi on võimalik öelda mingi kaubanduslik mudel vms, mille järgi seda kuskilt küsida?
2) Oskab mõni kaasfoorumlane pakkuda Tallinnas kohta, kuhu selle ketiga ehk saab kohapeale minna ning kvaliteetse asenduse leida Smile

Pilt mõõtudest:
https://photos.app.goo.gl/gM8wwoPubhUGbPoT8
Vasta
#2

Tavaline kolmveerand tolli kett, müüakse 5 meetri kaupa.
Mul peaks olema oma rollerist järgi nii ülemine kui alumine, võin ära anda kui üles leian.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#3

Oleks huvitatud küll. Kuna mu rollerile on peale pandud uus, mitte originaalne mootor ning ülemine hammakas selletõttu ebastandartse suurusega, ülemine kett ei sobi kindlasti 1-1 pikkuselt. Alumisest oleks huvitatud küll. Vaja see nv maal küünist vana heina välja vedada.

Googlist otsides kolmbveerand tollist ketti ma paraku ikkagi ei leidnud mingit vastet. Siin nt mingid muud mõõdu tähistused: https://varsta.ee/index.php?id_category=...&id_lang=1

Kas selle võiks saada kätte nt motodepoo poest?
Vasta
#4

Täpsustus, tavaline kolmveerand tolli  on kaasaegse tähistusega A-tüüpi kett.
Saab ka uut.
Leidsin ka vanad ketid üles.
   
Huvi korral suhtleme privas edasi.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#5

Täitsa huvitab, mis mootoriga Teie kaubakäru Zid mootor asendatud on. Kas on hiinakas asemele poogitud?
Vasta
#6

Käisin juba ise poes ära ning ostsin omale 5 meetrit. Kui kellelgi tarvis võin juppe müüa Smile

Aretus pole mu enda tehtud. Ostin just selle ETKVL käru. Sinna peale aretatud 6,5 hp mootor. Seda müügil igal pool: https://www.antehnika.ee/toode/822/mootor-65-hp-20mm

Vahele pandud 20x reduktor (sest zid käimakasti enam pole) ning kergemaks käivitamiseks on tehtud rihmülekanne, nii et annab siduri tagant ära võtta käivituse jaoks.

M.R. tänud otsimast. Proovin uue keti peale saada. Kui häda ikka, siis pöördun!
Vasta
#7

(19-04-2019, 02:10 AM)ratsoup Kirjutas:  Sinna peale aretatud 6,5 hp mootor. ... Vahele pandud 20x reduktor ... ning kergemaks käivitamiseks on tehtud rihmülekanne

Väikese pildigalerii eest on kogu foorum tänulik.
Vasta
#8

Kui satun maale, teen mõned pildid. Eks inspiratsiooni lahendusteks ikka saab Smile

Seni aga üks video mu käru kiirusest. Tegin ported ka peale, et küünist 40a vana heina põllale vedada. Big Grin

Vasta
#9

Tundub, et vähemalt pealmine kiht on linavarred. Kui mõtled põllurammuks, siis need kõdunevad visalt.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#10

Läheb lihtsalt mädanema, päris põldu ei pea.

Õige keti leidmine oli paras saaga. Alguses müüdi "B" tüüpi kett, mis kitsam. Vahetasin ringi. Ning siis tuli välja, et tarvis läheb õige pikkuse saamiseks poollüli. Enivei, uus kett sai täna siiski paika.

Tänud kasutajale M.R. kes originaalketi loovutas. Hea avarii tagavara, kui peaks midagi juhtuma.

Siin mõned pildid mu autorolleri tehnilisest lahendusest. Kasutatud on 20x reduktorit. Mootori taha jääb pinguti, mis on trossiga toodud välja gaasi hoova alla. Seda saab hõlpsalt reguleerida, kui miskit peaks venima. Käivitus siis rihm lõdvalt. Siis tuleb vaikselt siduri kast sisse "sidurdada" rihma pingutades. Pöördeid saab reguleerida mootori peal olevalt hoovalt.

https://photos.app.goo.gl/PHGdTsLFuu27cao97
Vasta
#11

Kett paigaldatud ja heinavedu jätkub täies hoos. Kusjuures uus kett sai natuke venida ning siis sai ka poollüli ära võetud. Nüüd igati tihe hambumine.

[Pilt: T3ueMk6.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne