Ziguli ei käivitu soojalt
#1

Paluks natuke nõu. Lada ei taha sageli soojast peast käima minna, tuleb oodata, kuni on täielikult maha jahtunud. Külmast peast läheb ilusasti. Olen enda arust kõik asjad üle vaadanud, aga midagi pole muutunud. Oskab keegi miskit soovitada? Tänud ette!
Vasta
#2

Kas ujuki nõel on ka üle vaadatud?
Vasta
#3

Karpa on ainuke asi, mida pole näppinud. Tundub üsna värske välimusega.
Vasta
#4

Kas karburaatori jalg toetub otse kollektorile, või on isolaator (plastikust) vahel?
bensiinipump mis seisus?
Nõrgalt mõjutab ka õhuvõtt, kas kollektorilt või väljast?


Vasta
#5

Kas isegi gaasipedaali põhjas hoides ei käivitu?
Vasta
#6

Hakkame algusest, kuna mureliku autoomaniku kohta palju ei tea, siis kas starter veab mootorit?

Ford Granada
Vasta
#7

Bensupump sai hiljaaegu uus, kütus peale tuleb. Starter ringi käib ja sellega asi piirdub, ei ole isegi lootust, et võiks käivituda. Bensu pealelitsumine ei aita. 
Õhku võtab seest. Kohe kui on jahtunud, läheb ilusasti käima. Sõidab ilusasti, aga tõsi, vahepeal pole tühikäik päris ühtlane, võimalik, et pole selle probleemiga seotud.
Vasta
#8

(25-07-2019, 14:48 PM)Ri-Q Kirjutas:  Bensu pealelitsumine ei aita.
Mitte bensu pealelitsumine, vaid vajutad gaasipedaali rahulikult põhja ja hoiad seda käivitamise ajal all, et tagada suurem õhu pealevool sisselaskesse. Tüüpiline võte Žigullide puhul.
Vasta
#9

(25-07-2019, 14:53 PM)stretch Kirjutas:  
(25-07-2019, 14:48 PM)Ri-Q Kirjutas:  Bensu pealelitsumine ei aita.
Mitte bensu pealelitsumine, vaid vajutad gaasipedaali rahulikult põhja ja hoiad seda käivitamise ajal all, et tagada suurem õhu pealevool sisselaskesse. Tüüpiline võte Žigullide puhul.

Tänan, proovin järele!
Vasta
#10

(25-07-2019, 12:37 PM)stre tch Kirjutas:  Kas isegi gaasipedaali põhjas hoides ei käivitu?

Sai järele proovitud. Sõitsin soojaks, kümne minuti pärast proovisin paar korda, ei läinud. Kui hoidsin pedaali all, siis läks. Sõitsin natuke veel, jätsin 40 minutiks seisma, enam käima ei läinud, ei pedaaliga, ei ilma. Pidin ootama kapott üleval, kuni oli enam-vähem jahtunud. 
Karpa läheb kollektorile otse, mingit vahetükki pole.
Külmalt läheb kohe.
Vasta
#11

Prooviks bensiinipump külma veega üle valada kui ei soovi käivituda.
Karburaatoril peaks ikka isolaator vahel olema, aga see vist sõltus kollektorist.
Kindlasti tasub ka karburaatori talla sirgsus üle kontrollida, sama ka bensiinipumbal.
Milline mootor ja milline karburaator teemaks on?
Milliseid vahetusi ja remonte on toitesüsteemis eelnevalt tehtud?
Vasta
#12

Kunagi tuttaval vanapapil ka Ziguli soojalt ei käivitunud. Nagu maalt linna sai parklasse, siis suvel soojade ilmadega pidi ka mahajahtumist ootama. Vett pudelist kuhugi valades sai ennem hääled sisse.
Oli vist mingi bensiinipumbas aurustumise, õhukorgi tekkimise teema. Pole enam paraku täpsustamise võimalust ka enam.
Sädeme olemasolu tasub ka mittekäivitumisel üle kontrollida.
Vasta
#13

(25-07-2019, 20:47 PM)Ri-Q Kirjutas:  
(25-07-2019, 12:37 PM)stre tch Kirjutas:  Kas isegi gaasipedaali põhjas hoides ei käivitu?

Sai järele proovitud. Sõitsin soojaks, kümne minuti pärast proovisin paar korda, ei läinud. Kui hoidsin pedaali all, siis läks. Sõitsin natuke veel, jätsin 40 minutiks seisma, enam käima ei läinud, ei pedaaliga, ei ilma. Pidin ootama kapott üleval, kuni oli enam-vähem jahtunud. 
Karpa läheb kollektorile otse, mingit vahetükki pole.
Külmalt läheb kohe.
Jääb mulje, et kütusesegu on siiski liiga rikas soojalt käivitades.
Esiteks küsiks seda, et külmalt käivitamisel pead ikka toore peale tõmbama, et mootor käima jääks?
Teiseks kohe et kui mootor soe siis tooreklapp tuleb täielikult maha ja peale ei jää?
Vasta
#14

(26-07-2019, 00:24 AM)meli666 Kirjutas:  ... Vett pudelist kuhugi valades sai ennem hääled sisse.
Oli vist mingi bensiinipumbas aurustumise, õhukorgi tekkimise teema. Pole enam paraku täpsustamise võimalust ka enam...
Lase mees rahulikult puhkab, Ladal polnud seda probleemi. Klaaskupliga Gaz vaevles taolise haiguse käes.
Vasta
#15

Suure tõenäosusega on nii nagu ikka vanade karbussiga rontidel. Karpa tihendid, nõelklapid ei pea, pinnad kõverad, jagaja on kulunud ja kontaktid paigast, küünlad tra teab mist ajast hinge vaakuvad olluskid. 

Lahendus...

Karpa pilbasteks koos remondiga. Pinnad siledaks lihvida. Uus süütesüsteem koos jagajaga ja ongi kõik... auto sõidab nagu eile tehasest välja tulnu järgmised 10 aastat

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#16

(26-07-2019, 02:02 AM)motamees Kirjutas:  
(26-07-2019, 00:24 AM)meli666 Kirjutas:  ... Vett pudelist kuhugi valades sai ennem hääled sisse.
Oli vist mingi bensiinipumbas aurustumise, õhukorgi tekkimise teema. Pole enam paraku täpsustamise võimalust ka enam...
Lase mees rahulikult puhkab, Ladal polnud seda probleemi. Klaaskupliga Gaz vaevles taolise haiguse käes.
See on väga huvitav probleem. Ühelt teiselt Lada-mehelt kuulsin, et tal oli sama asi (õhukorgiga) või vähemalt arvas nii. Aga millest see tekib ja mis on lahendus?
Muudele küsimustele praegu vastata ei oska, auto 1980 1,6 ja süütesüsteemis enamik juppe uued ja kontaktid paigas (kui poleks, ei läheks vist üldse käima?) - enne hooaega sai igal juhul reguleeritud.
Vasta
#17

Asi on väga lihtne diagnoosida. Kui soojast peast ei käivitu,siis võta kohe õhupuhasti kaas maha ja vaata sisse,kas on näha et bensiin ujub siibri peal. Kui näed, siis pead nõelklapiga tegelema, st. ei pea benssu. Vaata veel seda sisselaskekollektori torujuppi kalibreeritud avaga ,kas see ei ole umbes. Sealt peaks nagu üleliigne välja tilkuma.
Vasta
#18

(26-07-2019, 11:55 AM)Ri-Q Kirjutas:  See on väga huvitav probleem. Ühelt teiselt Lada-mehelt kuulsin, et tal oli sama asi (õhukorgiga) või vähemalt arvas nii. Aga millest see tekib ja mis on lahendus?...

Lada-poisid võivad oletada omale seda probleemi. Õhukork tekib suurest kuumusest, sest bensiin läheb keema. Gaz rida mootoril oli pump väljalaske kollektori all. Pumba kuumuskaitseks oli pandud  plekitükk, mis tihtilugu minema visati, sest enamuse ajas on meie kliimas jahe. Nii oldigi kuumade ilmadega hädas pumbale kiirgava kuumusega. Häda oli suurem klaaskupliga pumpadel. Ilmselt kõrguse pärast. Klaaskuppel oli paar cm kollektorile lähemal.
Kui nüüd Ladast rääkida, siis kus on temal bensiinipump? Mitte, et ma seda ei teaks, vaid nendin fakti. 
Kõige levinum lahendus sinu probleemile oli siiski nõelklapi kordategemine, mis ei välista muidugi teisi vigu.
Vasta
#19

Mu rüsa vajas kunagi umbes-täpselt samasuguse sümptomi tõttu kontaktide lihvimist ja vahe korrigeerimist.
Ajasin kah naabrimehe jutu pääle silmad punni ja kõhu ette, et ei saa kontaktide viga olla, aga pääle näppimist selgus, et ikkkagi oli küll. 
Tõsi, naaatuke teisem lugu oli ainult. Ehk siis käima läks, aga meeletult pika vinna pääle. Külmast pääst seevastu laksas poole sekundiga hääled sisse.
Vasta
#20

Ega pole karbussi ja bensiinipumba vahele lisafiltrit pandud kuuma kohta nagu näiteks klapikambrikaane peale või vastu veevoolikut?
Nimelt läheb kuuma mootoriga neis kohtades kütus keema ja pressib end nõelklapi vahelt läbi.
Oleks seal lihtsalt voolik siis sellest ei saaks ujukiruumi kuigipalju kuid filtritäis juba jookseb üle ja lähebki täis.
Muidugi ei tea ka seda kui ruttu ta enam ei käivitu.
Kui minuti-kahe pärast siis selle ajaga saab nii juhtuda.
Igaks juhuks võiks ka veenduda, et see peenike toru poleks umbes mis kollektorist otsaga allapoole tuleb ja peaks ülejooksnud bensiini välja laskma joosta.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne