08-10-2019, 00:02 AM
Imipoole filtrid on ikkagi ainult neil hüdrosüsteemidel mis käigukastist õli võtavad ja peavad nad kinni pidama need suuremad tükid mis pumbast läbi ei mahuks ja seda lõhuks.
Edasi on kas survefilter või tagasivoolufilter ning vahel harva ka mõlemad koos kasutuses.
Igatahes eraldi õlipaagiga imipoole filter poleks vajalik sest kui pump puruneb ja metalli tekib siis see läheb läbi jagaja filtrisse ja mis filtrist läbi ei mahu satub uuesti paaki kust ta uuele ringile läheb ja nii saab see kõik kinni püütud lõpuks.
Oleks aga õlivõtt käigukastist siis seal millegi purunemisel jääb hüdropump ellu kui sõel enne pumpa.
Pole minagi senini lõplikult maha matnud ideed käigukasti õlinõuna kasutada aga seekord ei jõua nii kaugele sest siis peaks tagasilla põhja õlivõtu ehitama.
Mis aga õli saastumist puudutab siis toimub see ikka põhiliselt tolmuga, mis siseneb õlipaaki iga kord kui mingi silindrivars välja ajada sest sama ruumala peab õhku õlipaaki asemele minema ja see läheb ilma filtreerimata sinna originaalis.
Edasi on kas survefilter või tagasivoolufilter ning vahel harva ka mõlemad koos kasutuses.
Igatahes eraldi õlipaagiga imipoole filter poleks vajalik sest kui pump puruneb ja metalli tekib siis see läheb läbi jagaja filtrisse ja mis filtrist läbi ei mahu satub uuesti paaki kust ta uuele ringile läheb ja nii saab see kõik kinni püütud lõpuks.
Oleks aga õlivõtt käigukastist siis seal millegi purunemisel jääb hüdropump ellu kui sõel enne pumpa.
Pole minagi senini lõplikult maha matnud ideed käigukasti õlinõuna kasutada aga seekord ei jõua nii kaugele sest siis peaks tagasilla põhja õlivõtu ehitama.
Mis aga õli saastumist puudutab siis toimub see ikka põhiliselt tolmuga, mis siseneb õlipaaki iga kord kui mingi silindrivars välja ajada sest sama ruumala peab õhku õlipaaki asemele minema ja see läheb ilma filtreerimata sinna originaalis.