05-01-2020, 02:15 AM
(04-01-2020, 23:42 PM)Inri Kirjutas: Aga äkki siis seletad miks ei hoia ( praktikas proovitud? ). Mina isiklikult olen ka eelnevalt kuulnud, et plokikaane keermeid sellise lahendusega parandatud
Kaantega pidi tihti see häda olema, et kuna vedrul on eraldi keermed, pidi poldi venimisega andma ülemiste keermete juurest järgi. Alumiiniumi sees oleva vana keerme üle tegemine vedruga, teeb liite igal kümnel juhul tugevamaks kui jätta lihtsalt vana keere sinna ja polt uuesti sisse uisutada. Kas ma ise paigaldaksin selle vedru kaane poldile... jah kui teist võimalust ei oleks ja sellisel juhul nii et silm ka ei pilguks. Need on head asjad ja hoiavad üldiselt ka kenasti kinni, kuid kui jõud lähevad väga suureks, siis oleks targem paigaldada puks, ja mida suurema välisläbimõõduga seda parem. Üks suur probleem nende vedrudega on see, et head asja tahtes peab olema eeltöö tehtud ülimalt täpselt. Suuremate keermete juures kasutatakse juba kahte keermelõikurit ja masinpuurimist et ka keerme viimistlus oleks hästi täpne. Vedrusid aga kasutatakse selliste kohtade juures kuhu muidu ligi ei saa või ei taha, kui ainult trelliga ja sealt need hädad algavad. Pole korralikku pesa, ei saa ka head tulemust. Ma olen korduvalt kasutanud neid. Viimati paigaldasin viis nuka polti nendega kuna alumiiniumi sees olid eelmised üle keeratud. Toimisid super hästi, õige njuutoniga läksid kinni ja auto sõidab siiani. 99% kohtadesse võib neid paigaldada nii mis mühiseb, aga see 1% kus tulevad suured jõud mängu ja vaja oleks väga täpset augu suurust ning keeret vedru jaoks, vaataksin mina igal juhul võimalikult suure puksi poole, sest pinki peaks asi nii ehk naa juba minema.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!