10-03-2020, 23:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-06-2022, 20:04 PM ja muutjaks oli 2715.)
Lõpuks jõudis kohale välismaalt peedikombaini vahepukk ja 52 kardaan.
Meil neid ei müüda et sundida inimest uut vahepukki ostma kuid Ukrainas on vabalt saada ja hindki mõistlik.
Paar erinevust ka on võrreldes 52 vahepukiga.
Nimelt sisse ei käi õli vaid plastne määre ja värvitud on mustaks mitte pruuniks.
Kardaaniga aga pidi rohkem tegelema sest pinki pannes avanes selline vaatepilt:
Sai teine lahti lõigatud ja uuesti kokku keevitatud ning sirgem sai küll.
Esimene kardaan on ka sirge ja pärineb Uaz tüüpi autolt kuna on 150mm pikem kui tagumine.
Määrdeniplid said ka omale kaitsed ümber sest need murduvad väga kergelt maha.
Esisilda sai ka uuritud ja avanes selline vaatepilt:
Lahtivõttes sai mõttes kogu krempel maha kantud, kuid hammasrattad on korralikud, laagreid ringi tõmmanud pole ja kõik istupinnad on sajandiku pealt mõõdus ja nagu näha ka hambad lihvitud mitte nagu praegu nüri freesiga välja näritud.
Igaks juhuks uued laagrid, uued tihendid ja kokku tagasi.
Teab keegi ütelda, mis vahe on alumise reduktori sisul kui ühel ratta flantsil on keskel suur mutter ja teisel pool ei ole?
Mutriga poolel on laagritel lõtk ja mutrist keeramine ei mõju lõtkule.
Lahti ka ei tule poltidega pressides...
Peab mingi tõmmitsa välja mõtlema, kuid sellest järgmine kord.
Võitlus jätkub...
Meil neid ei müüda et sundida inimest uut vahepukki ostma kuid Ukrainas on vabalt saada ja hindki mõistlik.
Paar erinevust ka on võrreldes 52 vahepukiga.
Nimelt sisse ei käi õli vaid plastne määre ja värvitud on mustaks mitte pruuniks.
Kardaaniga aga pidi rohkem tegelema sest pinki pannes avanes selline vaatepilt:
Sai teine lahti lõigatud ja uuesti kokku keevitatud ning sirgem sai küll.
Esimene kardaan on ka sirge ja pärineb Uaz tüüpi autolt kuna on 150mm pikem kui tagumine.
Määrdeniplid said ka omale kaitsed ümber sest need murduvad väga kergelt maha.
Esisilda sai ka uuritud ja avanes selline vaatepilt:
Lahtivõttes sai mõttes kogu krempel maha kantud, kuid hammasrattad on korralikud, laagreid ringi tõmmanud pole ja kõik istupinnad on sajandiku pealt mõõdus ja nagu näha ka hambad lihvitud mitte nagu praegu nüri freesiga välja näritud.
Igaks juhuks uued laagrid, uued tihendid ja kokku tagasi.
Teab keegi ütelda, mis vahe on alumise reduktori sisul kui ühel ratta flantsil on keskel suur mutter ja teisel pool ei ole?
Mutriga poolel on laagritel lõtk ja mutrist keeramine ei mõju lõtkule.
Lahti ka ei tule poltidega pressides...
Peab mingi tõmmitsa välja mõtlema, kuid sellest järgmine kord.
Võitlus jätkub...