26-02-2021, 01:00 AM
(25-02-2021, 09:32 AM)Daff Kirjutas: Palju üldse kannatab pöördeid välja võtta, et veel normaalselt käib mootor???Palju kannatab?
Kuna süütenurk segama hakkab?
Kunagi üritasime D-144 välja võtta mis annab aga siis tekkis vajadus süüdet reguleerida kõrgematel pööretel. Aga siiss olid vaesed ajad ja kogemuste vahetamine olematu võrreldes tänasega.
Ja sellest WD-40 ning sellega kriuksumise eemaldamisest.
Mul hakkas Scanni iste aukude peal kriuksuma. Kui seda Wd-d lasin läks asi veel hullemaks. Umbes tunnikese oli vait pärast jookse või auto kõrval.
Päästis mingi jalgratta ketisprei.
Isiklikult üle 3000 ei ole kunagi lasknud ja seda ka korraks, kui on vajadus.
Esimene piiraja on klapivedrud ja väljalaskeklapp, mis ei jõua kolvi eest ära ja kui kolb selle kinni lööb kuluvad poolkuud või isegi tulevad välja ja kukub klapp silindrisse.
Eks ta ikka tahab varasemat pritsenurka kui optimeerida kõrgele pöördele ja sel mootoril on hoorattal isegi teine auk, mille järgi pritsemomenti panna automootorina.
Muidugi rootorpump keerab ka pritsemomenti varasemaks ja seda probleemi ei ole täheldanud.
Ilma turbota iseimeval mootoril ja ka TKR6 turboga pole üle 2000 pöörde mingit jõudu ja kasu on kõrgemast pöördest vaid siis, kui on vaja midagi inertsiga ületada või läbida.
Määrimise kohapealt täiesti nõus, et see WD40 pole mingi määre, kuid siduri käppadele just seda sihtida on pea võimatu ja see vähemalt ei pane sidurit libisema.
Hetkel käib üldse mõttetöö, et kas jätkata laiba mõnitamisega või võtta eeskuju Ukraina seltsimeestelt ja panna Mersu mootor hoopis peale, mis tundub üsna vähese võitlusega õnnestuvat.
Huvitav seik ka:
Mingi hetk, kui õlirõhk tundidega langes alla 1bar tundus juba, et selle mootoriga lõpp aga lohutuseks proovisin reduktsiooniklappi peale keerata, mispeale rõhk tagasi tuli.
Selgus, et kuna miski ei fikseeri reduktsiooniklapi reguleerkruvi suudab see end tasapisi lahti kerida kuni jõuab välimise korgini.
Kui veel peaks end maha kerima tuleb talle mingi fikseerimisviis välja mõelda.