29-09-2021, 08:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-09-2021, 08:36 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(28-09-2021, 23:32 PM)2715 Kirjutas: ...
Rehvide vahe muidu annaks välja küll aga ader on kunagi kellegi poolt ringi tehtud suuremalt haakesüsteemilt väiksemaks ja kui tahaks pisut suunda korrigeerida ta on ühele poole vastu, kuigi jookseb sirgelt et otseliikumisel on mõlema tõmmitsa ketid lõdvad.
...
Kas see "väiksemaks tegemine" on käinud vaid 32 mm haakelati otsad 28 peale lõigates, jättes CAT III pea meetrise haakelati lühendamata CAT II 825 mm peale? Liiga pikk latt on kurjast ja teeb adra väga rahutuks. Samas - ega ader maas väga keerama peakski... Õgvendamine peaks käima eelmist käiku osaliselt üle sõites.
Rehvi vedelikuga täitmine ei ole keeruline, aga selle täielik tühjendamine eeldab rehvi demontaaži.
Madalrõhurehvid eeldavad just mahatuleku vältimiseks eripöidasid. Siin on Continentali kataloog, kus kõik üksipulgi lahti seletatud: https://blobs.continental-tires.com/www8...h-data.pdf
Eriti soovitan mõttega lugeda iga rehvi all olevat tabelit, kus on antud soovituslikud lubatud koormused rehvile rehvirõhkude ja kiiruste kaupa. Sealt paistab ka selgelt välja, miks on valdavas osas tootlikul põllutehnikal võetud kasutusele IF ja VF rehvid.
Sinu pruugitav 1,2 on tavarehvile ikka väga alampiir ja pöördadraga teel sõites juba alla selle., nagu tractor85 tabelistki näha.
T-agasivoolu osas olen väga nõus.