20-05-2022, 16:36 PM
Pikka aega planeeritud üritus sai ka ära tehtud lõpuks, ehk uue mootori sooritusvõime selgemaks.
Seekord mõõtmiseks pisut imelik seade, mis mõeldud rohkem tööstuses tarbida, kuid suudab ka traktoriga hakkama saada.
Igatahes 594 väänet 1500 pöördel ja 183 traavlit 1950 pöörde juures.
Rohkem pole kusagilt tulemas, kuna siis peaks juba toitepoole selle suunitlusega üles ehitama.
Pihustid väiksed ja pumba element peaks ka suurem olema.
Teoorias reservi mootoril oleks, kui teha uus kaanetihend ja panna turbo mis suudab 1,5 bar puhuda ning võtta surveastet maha.
Siis pole ta aga enam töömasin ja minimaalselt on vaja uut siduri lahendust.
Seekord mõõtmiseks pisut imelik seade, mis mõeldud rohkem tööstuses tarbida, kuid suudab ka traktoriga hakkama saada.
Igatahes 594 väänet 1500 pöördel ja 183 traavlit 1950 pöörde juures.
Rohkem pole kusagilt tulemas, kuna siis peaks juba toitepoole selle suunitlusega üles ehitama.
Pihustid väiksed ja pumba element peaks ka suurem olema.
Teoorias reservi mootoril oleks, kui teha uus kaanetihend ja panna turbo mis suudab 1,5 bar puhuda ning võtta surveastet maha.
Siis pole ta aga enam töömasin ja minimaalselt on vaja uut siduri lahendust.