09-08-2023, 19:41 PM
(09-08-2023, 14:25 PM)v6sa Kirjutas:Mu laoseisus on belarusi pidurikraan olemas aga see laseb õhu välja kui pidurdada ja seal peab olema käru jagaja mis laseb käru õhupaagist rõhu piduritele kui toiteliini rõhk langeb ja see oleks eriliselt kobakas süsteem arendada.(09-08-2023, 09:57 AM)2715 Kirjutas: https://www.anythingtruck.com/product/480-03460426.html
Ma sellist raha ei pane küll sellesse süsteemi mis need asjad maksavad.
Lisaks on vaja hüdroakut ja selle laadimise klappi.
Sul on kärul pöördtoimeline hüdropidurispüsteem? Tavaliselt on neil otsetoimeline.
Odavad uued lääne tükid niiehknaa ei ole.
Eelkirjutaja pakutav lahendus tegelikult ju toimib ka. Õhk Sul ju on. Loomkatseteks võin ühe russi pidurikraani koos eraldada, kui Sul laoseis nullis on
Ma katsusin oma Gaz-53 tehtud käru seadustada aga see on mission impossible meie õigusruumis.
Legaalne ehitus ei tunnista lahendust et paigaldab piduripöörad ja kambrid vaid sild peab olema serdiga, pidurisüsteem e-tähti täis ja ei mingit omaloomingut.
Hüdropiduriga käru aegajalt saab laenatud ja sinna midagi lisaks ehitada on välistatud.
Pole osta ka kuskilt piduritega käru raaminumbrit et seda jama vältida.
Ülevaatusele sobiva lahenduse saab ikka kokku panna.
Ma julgeks ütelda, et sinna käru pidurisüsteemi läheb umbes 500ml õli sest silinder on ikka jäme ja pika käiguga niiet eraldi pidurisilindriga süsteem oleks komplitseeritud lahtiühendamise, õhutamise ja mahu poolest.
Päris süsteemil on ikkagi hüdroaku, selle laadimise süsteem ja konverter mis traktori pidurisüsteemi survega liigutab sellist pidurikraani meenutavad vigurit.