04-11-2023, 21:35 PM
(04-11-2023, 08:06 AM)v6sa Kirjutas: Njaa, tuhat pööret pöördemomendi tõusu ja seda on pea 100% - sellise pajaga võib täitsa tööd tehaÄrme siiski unusta et pikalt üle 150 hj koormata ei ole realistlik jahutuse puudulikkuse tõttu sest iga silindri kohta on 14mm veeava ja sellest lihtsalt ei piisa.
Ei muud, kui pikka iga ja hääd tervist
Mõlemale.
Mingit suurt hüpet ka ei toimunud, vääne kasvas 160Nm ja võimsus 53 hj võrreldes eelmise korraga.
Lihtsalt pöördeid on juurde lisatud, mispeale hobujõudu saab juurde kuid väände tipp on enamvähem samadel pööretel.
Eelmine kord oli D-245 nukkvõll aga nüüd vanaaegne 240 nukkvõll kus on silmaga nähtavalt klapikattumist rohkem ja faasid pikemad mis lubab kõrgemal pöördel hingata.
Suur vahe tuleb pihustiotste vahetusest 6 avaga otste vastu mis kindlasti põlemist kiirendavad ja lubavad suurema hulga kütust läbi.
Paraku neil otstel on ka hinnanumber küljes ja veel kaalun kas tellida.
Uueks hooajaks on uitmõte minna üle ridapumbale millel 12 mm elemendid ja elektriline regulaator.
Korpus siis Boschi P-seeria aga regulaator jääb ära ja hammaslati külge läheb elektromagnet nagu Mersu EDC pumbal.
Neile on nüüd saada sobivaid kontrollereid mille sisend on temperatuur, laaderõhk ja väntvõlli pöörded.
Mehaanilist pumpa suurte elementidega tööle saada on tohutu peavalu nagu Soomes tehtud Mersu pumbast näha on.
Ikka ta kipub haukuma ja rikasti reguleerimise võimalused on üsna piiratud.
Kas suitseb või tuleb turbo väga raskelt puhuma ja iga häälestuse jaoks on vaja osa ning suuremat lammutamist.
Aga kõigepealt tuleb end harida ridapumpade kohalt kas sellist juba olemas pole kus juhtmed tagant välja tulevad ja 4 silindrit.