22-11-2023, 22:42 PM
Kes akuteemale kaasa elasid siis hankisin Boschi patarei 100Ah ja 900A käivitusvooluga.
Tõsi, see pole uus vaid veetnud Iveco peal 2 aastat ning see läks ümbertöötamisele.
Sai katseks pandud külma -20c keskkonda ja sealt võttes proovisime mitu katset saab teha aga vedas enamvähem tempokalt ja peale kolmandat katset jäi pooleli sest vedas endiselt päris mõistlikult -8c juures seisnud mootorit.
Vana sai ka naljapärast lastud 55w pirniga 10V peale ja uuesti täis laetud ning see pani ka vana aku elama ning käivitas päris mõistlikult veel.
Ju on seismisega ja kasutusega purkide pinged erinevaks läinud.
Huvitava asjana veel et peale kollektori ümbertegemist ja küünla pruukimist läks ka väsinud akuga käima kui enam korralikult üle survetakti ei vedanud.
Ju see mõjub hästi et tee kõigist silindritest küünlani sama pikkusega.
Tõsi, see pole uus vaid veetnud Iveco peal 2 aastat ning see läks ümbertöötamisele.
Sai katseks pandud külma -20c keskkonda ja sealt võttes proovisime mitu katset saab teha aga vedas enamvähem tempokalt ja peale kolmandat katset jäi pooleli sest vedas endiselt päris mõistlikult -8c juures seisnud mootorit.
Vana sai ka naljapärast lastud 55w pirniga 10V peale ja uuesti täis laetud ning see pani ka vana aku elama ning käivitas päris mõistlikult veel.
Ju on seismisega ja kasutusega purkide pinged erinevaks läinud.
Huvitava asjana veel et peale kollektori ümbertegemist ja küünla pruukimist läks ka väsinud akuga käima kui enam korralikult üle survetakti ei vedanud.
Ju see mõjub hästi et tee kõigist silindritest küünlani sama pikkusega.