Romude arvelt kustutamine ilma lammutustõendita
#81

(20-01-2020, 11:57 AM)spitfire Kirjutas:  Kuidas aru saada? : "registrikanne on peatatud määramata ajaks. Registrikanne taastub, kui sõiduk läbib tehnilise ülevaatuse"
Mulle meeldib see variant ja kohe vägagi sobib, kui register ise on mõne mu võib olla aastaid puhkava sõidukiga nii toiminud. Sellisele märkega sõidukil puhul  pole enam kartust LKF kurjade sundkindlustuse kirjade näol. Kasutusele võtad selle sõiduki väga lihtsalt- vormistad kindlustuse (võimalik teha vaid kuni üks kuu) ja sõidad tehnoülevaatusele. Peale ülevaatuse läbimist registrikanne taastub ja saab vormistada pikemaajalise kindlustuse. Keegi mainis siin mingit "tädivärki"- ma ei saanud sellest aru. Ma oma asjad ilma tädideta ajanud.
Vasta
#82

(22-01-2020, 00:59 AM)taruvaras Kirjutas:  
(20-01-2020, 11:57 AM)spitfire Kirjutas:  Kuidas aru saada? : "registrikanne on peatatud määramata ajaks. Registrikanne taastub, kui sõiduk läbib tehnilise ülevaatuse"
Mulle meeldib see variant ja kohe vägagi sobib, kui register ise on mõne mu võib olla aastaid puhkava sõidukiga nii toiminud. Sellisele märkega sõidukil puhul  pole enam kartust LKF kurjade sundkindlustuse kirjade näol. Kasutusele võtad selle sõiduki väga lihtsalt- vormistad kindlustuse (võimalik teha vaid kuni üks kuu) ja sõidad tehnoülevaatusele. Peale ülevaatuse läbimist registrikanne taastub ja saab vormistada pikemaajalise kindlustuse. Keegi mainis siin mingit "tädivärki"- ma ei saanud sellest aru. Ma oma asjad ilma tädideta ajanud.
Viimasel ajal riik enam ei "hoolitse" laiskade omanike eest.
Enne jõuab LKF Sulle 2x hoiatuse saata: S--u pappi ja kiiresti. Mis edasi juhtuma hakkaks, kui ei reageeri, ei oska arvata. Ikka enne arvelt maha võtnud või kindlustuse soetanud.
Seda 30päeva kindlustust ei olla võimalik netis osta, pead otse kontoris tädile maksma, siiani on "telefonikõne-arve meili-netipank skeemiga  hakkama saanud, aga peab tunnistama, et paar aastat pole vaja läinud.


Vasta
#83

Seda 1 kuu kindlustust saab väga edukalt osta internetist. Peab pöörduma otse kindlustusseltsi lehele ja ei ole mingit probleemi kunagi olnud.Tehtud ja korduvalt. Ärge hirmutage inimesi.
Mul just alles detsembris riik teatas,et auto x on ajutiselt kustutatud. Ehk ikka hoolitsevad väga laiskade eest. LKF saadab peale esimest hoiatust silma pilgutuseta arve kindlustuse eest. GTO,mille ajutine peatamine lõppes ning vaatamata teavitustele unustasin selle uuesti maha võtta,sai omale sundkindlustuse kuuks tühise 89.- euri eest.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#84

(22-01-2020, 10:46 AM)hulgus Kirjutas:  
(22-01-2020, 00:59 AM)taruvaras Kirjutas:  
(20-01-2020, 11:57 AM)spitfire Kirjutas:  Kuidas aru saada? : "registrikanne on peatatud määramata ajaks. Registrikanne taastub, kui sõiduk läbib tehnilise ülevaatuse"
Mulle meeldib see variant ja kohe vägagi sobib, kui register ise on mõne mu võib olla aastaid puhkava sõidukiga nii toiminud. Sellisele märkega sõidukil puhul  pole enam kartust LKF kurjade sundkindlustuse kirjade näol. Kasutusele võtad selle sõiduki väga lihtsalt- vormistad kindlustuse (võimalik teha vaid kuni üks kuu) ja sõidad tehnoülevaatusele. Peale ülevaatuse läbimist registrikanne taastub ja saab vormistada pikemaajalise kindlustuse. Keegi mainis siin mingit "tädivärki"- ma ei saanud sellest aru. Ma oma asjad ilma tädideta ajanud.
Viimasel ajal riik enam ei "hoolitse" laiskade omanike eest.
Enne jõuab LKF Sulle 2x hoiatuse saata: S--u pappi ja kiiresti. Mis edasi juhtuma hakkaks, kui ei reageeri, ei oska arvata. Ikka enne arvelt maha võtnud või kindlustuse soetanud.
Seda 30päeva kindlustust ei olla võimalik netis osta, pead otse kontoris tädile maksma, siiani on "telefonikõne-arve meili-netipank skeemiga  hakkama saanud, aga peab tunnistama, et paar aastat pole vaja läinud.
Peaks ikka hoolitsema samamoodi kui varem. Näited elust enesest:

Üks sõiduk: viimane TÜV  kehtis kuni: 06.2014, registrikande peatamine: 30.06.2016
Teine sõiduk: viimane TÜV  kehtis kuni: 05.2012, registrikande peatamine: 01.10.2014
Vahepeal tuli muidugi lisaks ise ajutiselt arvelt kustutada kui aasta hakkas viimasest kindlustusest täis saama.

Ju see 2 aastat on antud omanikule aega otsustada, et kas võtab auto uuesti kasutusse või jätab pikemaks ajaks seisma. Ja see on kooskõlas ajutise kustutamisega nii, et sundkindlustust ei saaks hoolsal omanikul tekkida:

Sõiduk kustutatakse registrist ajutiselt sõiduki omaniku või tema esindaja taotluse alusel. Ajutise registrist kustutamise periood on üks kuu kuni 24 kuud. (Viide)
Vasta
#85

Saan ma õigesti aru, et mupo ähvardab mõne kuuga tänaval seisva auto romuks muuta?
https://www.tallinn.ee/est/Uudis-Mupo-ho...saada-romu
Vasta
#86

Mupo ei muuda midagi - omaniku jäärapäisus ja süüdimatus koostöös oma heade partneritega tänaval liikuvate idiootide hulgast on selle ära vormistanud.

Siin tasub vahet teha, kas me räägime avalikus kohas kõigi kasutada oleval maal lösutavast utiilihunnikust või kellegi eramaal säilitatavast väärtuslikust säilikust.
Vasta
#87

https://www.err.ee/1068646/pealtnagija-m...dust-muuta
Lihtsa inimese vara himustatakse ikka ohjeldamatult.
Vasta
#88

Tegelikult ka või? 
Vaatasid ikka seda saatelõiku?
Vasta
#89

Seisvad romud on jama küll, aga ainult ülevaatuse puudumise eest ikka autot ära viia ei saa Big Grin
Mul oli mingiaeg autol üv aasta aega puudu aga sõitsin igapäevaselt. Oleks pidand eme xisse ära viima ? Big Grin
Vasta
#90

(25-03-2020, 23:51 PM)ZIL 131 Kirjutas:  https://www.err.ee/1068646/pealtnagija-m...dust-muuta
Lihtsa inimese vara himustatakse ikka ohjeldamatult.

Halloo, kuidagi peab ju ajudeta hamstrite toimetamist piirama.

Jutt käib avalikust maast, mitte eramaast.
Vasta
#91

Nagu nägite liikuvalt pildilt- hädaldati sellepärast et mehel oli oma õues liiga palju autusid. See on paha kui mingi asutus tatsaks sinu õues-aiataga, liigitaks sinu vara romuks ja sa pead kellegi teise pärast oma vara hakkama hävitama või ära kinkima. Seal muidugi olid ka osad tänaval, see juba teine teema...
Kui vara on sinu oma aga keegi teine otsustab, käsutab ja toimetab, kes siis on omanik või peremees? Big Grin Kui riik tahaks kaasomanik olla, maksku siis osa kuludest ise kinni, fifti-fifti. Big Grin
Mis sellest et mul on mõni romu õues ilma TÜV ja kindlustuseta, kelle asi see on. See pole kellegi teise asi! Kui ei meeldi, ära peale vaata. Big Grin 
Siin ülevalpool oli kirjas ainult minu isiklikud mõtted ja arvamused.
Vasta
#92

(26-03-2020, 10:08 AM)Talupoeg taluja Kirjutas:  Nagu nägite liikuvalt pildilt- hädaldati sellepärast et mehel oli oma õues liiga palju autusid. See on paha kui mingi asutus tatsaks sinu õues-aiataga, liigitaks sinu vara romuks ja sa pead kellegi teise pärast oma vara hakkama hävitama või ära kinkima. Seal muidugi olid ka osad tänaval, see juba teine teema...

Teisalduskohustus käis just avalikul maal seisva tehnika kohta. Oma maal saab kõne alal tulla vaid keskkonnamõju ja naabrite häirimine. Täpselt sama teema, nagu kassimammadel.

Kusjuures romukuningal on ju õigus: juba praegu on seaduses võimalus olemas, aga pole kedagi, kel oleks selle rakendamiseks mune. Ja nii need banaanikõveruse seadused tekivad. Me ju "ise tahame neid".
Vasta
#93

(26-03-2020, 10:13 AM)v6sa Kirjutas:  Teisalduskohustus käis just avalikul maal seisva tehnika kohta. Oma maal saab kõne alal tulla vaid keskkonnamõju ja naabrite häirimine. ...
Ma ei tea, kuidas praegu see seadus on aga kunagi ammu-ammu nõuka-ajal, kui ma ka vahepeal linnas elasin, siis oli mul krundi piir vastu tänava sõiduteed, selle kõrval "talumiskohustusena" tammeallee ja siis kõnnitee, sellest minu aiani veel ca 5-6 m. Kui ma nüüd oma maal paigaldan oma autopargi mitte aeda sisse, vaid hoopis aia ja kõnnitee vahele, siis keda kotib? Ma sain sellest tekstis aru, et kodanikul osa masinaid umbes nii paikneski.
Vasta
#94

Tegelikult ärgem unustagem kes tegelikult on kõige selle taga. Firma, keda kõik teavad ja kes ka ennemalt suuri noose saanud seoses sundliikluskindlustusega. Mis nüüd muud, king jälle pitsitab ja vaja jälle midagi saada. Sad Kunagi aastaid tagasi tegi see firma ühes lehes artikli milles siis rõhutati, et kõik vedelev ümber maja on raha.... Tegin siis ise ühe artikli valmis teises valguses....aga ei trükitud ära. Veeretati kui kuuma kartulit ja lõpuks lõin käega- ajaleht on lihtsalt ära ostetud. Big Grin
Vasta
#95

Koguja autodest räägiti just aia tagustest ja öeldi selgelt välja et on linna maal.
Vasta
#96

Kodanikud oma maa omanikud ärge unustage et linnas on teised reeglid ehk ühiselu reeglid. Kui neid ei täida siis rikud, muid võimalusi pole. 
Korrusmajade ees kus kohti on piiratud on iga liigne romu juba palju. 
Ei ma ei ela ise sellises kohas aga ma mõistan seda probleemi.

Ja üks läbimäda sambasse kasvanud seest hallitav katkiste akende ja puuduvate detailidega "auto" ei ole ju vara ja väärtus. 

Hetkel ju neid just teisaldatakse. Tervet "autolaadset" kogumit ei puutu hetkel keegi. 

Samas kui ikka tüv puudub siis pole aktiivne liiklusvahend. Hobiauto? Aga siis leiab koha kus seda hoida 7 aastat ilma et segaks ühiskasutatavat parkimist.
Vasta
#97

(26-03-2020, 11:03 AM)MeelisV Kirjutas:  Koguja autodest räägiti just aia tagustest ja öeldi selgelt välja et on linna maal.
No isegi meile kunagi öeldi, et kolhoosi maa, siia ehitada ei tohi. Läks mõni aeg mööda, täitsa oma maa.... Big Grin  Aga nüüd uus jama, riigimaantee kaitsevöönd-50m. ja tekib jälle uus jama- midagi tahad teha "oma" maa peal, pead luba küsima. No ei ole siis ju oma. Sad
Vasta
#98

(26-03-2020, 10:45 AM)Talupoeg taluja Kirjutas:  Tegelikult ärgem unustagem kes tegelikult on kõige selle taga. Firma, keda kõik teavad ja kes ka ennemalt suuri noose saanud seoses sundliikluskindlustusega...
Käesolevast videost tuleb välja, et ka kaaskodanikud ise on siin ikka ka mängus, kes muponautidele naabrite romuautode kaebusi esitavad ning viimaseid neid siis menetlema peavad. Mahapõlenud autovrakk on klassikaline näide sellisest põikpäisest (vana)inimesest, kellel on õigus parkida maja ees nagu kõikidel teistel ühistu liikmetel. Tema vaatevinklist on muidugi teised ühistuliikmed ahned ja laisad, et tahavad tema parkimiskohta ära võtta kuna ei viitsi kaugemal parkivast autost koju jalutada.

Selle nähtud eramajade rajoonis tänaval seisva kollektsionääri autokogu väikese osa ettejäämine naabritele on küll puhas kadedus või oma arusaama pealesurumine puhtast tänavapildist. Siin võib olla mängus ka pealinna mõju, kus inimesed on harjunud tegusad, korralikud ja alati pildis olema ning seetõttu on nende murekoht ka televiisorisse jõudnud. Vaiksest ja unisest Tartust analoogiat otsides tuli kohe meelde üks Lepa tänaval seisev Avia, mis on mesitarude hoiupinnaks ümberkohandatud nii, et osa autost on ka asfalteeritud sõidutee enda alla võtnud. Siit saab muutumatut olukorda vaadata üheksa aasta lõikes. Ümber on uhkelt renoveeritud eramajad uhkete autodega, aga probleemi selles pooleldi teepeal seisvas vanas Avias vist ei nähta. Ju on normaalsed suhted naabriga olulisemad tänavakillukesest ja -pildist. Tartu - Heade mõtete linn.
Ja ka Viljandi on selles suhets heade mõtete linn, kodaniku katkise tagatulega (TÜV seega mitteomav) Audi 100 samuti 9 aastat avaliku tänava ääres ühe kohapeal ning telekast me seda ei näe (Audi 100).
Vasta
#99

(26-03-2020, 11:40 AM)mossepower Kirjutas:  
(26-03-2020, 10:45 AM)Talupoeg taluja Kirjutas:  Tegelikult ärgem unustagem kes tegelikult on kõige selle taga. Firma, keda kõik teavad ja kes ka ennemalt suuri noose saanud seoses sundliikluskindlustusega...
Käesolevast videost tuleb välja, et ka kaaskodanikud ise on siin ikka ka mängus, kes muponautidele naabrite romuautode kaebusi esitavad ning viimaseid neid siis menetlema peavad. Mahapõlenud autovrakk on klassikaline näide sellisest põikpäisest (vana)inimesest, kellel on õigus parkida maja ees nagu kõikidel teistel ühistu liikmetel. Tema vaatevinklist on muidugi teised ühistuliikmed ahned ja laisad, et tahavad tema parkimiskohta ära võtta kuna ei viitsi kaugemal parkivast autost koju jalutada.

Selle nähtud eramajade rajoonis tänaval seisva kollektsionääri autokogu väikese osa ettejäämine naabritele on küll puhas kadedus või oma arusaama pealesurumine puhtast tänavapildist. Siin võib olla mängus ka pealinna mõju, kus inimesed on harjunud tegusad, korralikud ja alati pildis olema ning seetõttu on nende murekoht ka televiisorisse jõudnud. Vaiksest ja unisest Tartust analoogiat otsides tuli kohe meelde üks Lepa tänaval seisev Avia, mis on mesitarude hoiupinnaks ümberkohandatud nii, et osa autost on ka asfalteeritud sõidutee enda alla võtnud. Siit saab muutumatut olukorda vaadata üheksa aasta lõikes. Ümber on uhkelt renoveeritud eramajad uhkete autodega, aga probleemi selles pooleldi teepeal seisvas vanas Avias vist ei nähta. Ju on normaalsed suhted naabriga olulisemad tänavakillukesest ja -pildist. Tartu - Heade mõtete linn.
Ja ka Viljandi on selles suhets heade mõtete linn, kodaniku katkise tagatulega (TÜV seega mitteomav) Audi 100 samuti 9 aastat avaliku tänava ääres ühe kohapeal ning telekast me seda ei näe (Audi 100).

Mõtlesin selle põlenud varale. Elad korteris ootad, et kahju põhjustaja osas otsus vastu võtaks. Kuhu omanikul seda autot vahepeal viia on, kui maamaja või garaazi ei oma?
Vasta

(26-03-2020, 13:27 PM)Viin Kirjutas:  Mõtlesin selle põlenud varale. Elad korteris ootad, et kahju põhjustaja osas otsus vastu võtaks. Kuhu omanikul seda autot vahepeal viia on, kui maamaja või garaazi ei oma?
Ja huvitav seaduspärasus on liikvel-kannatanu peab kõike tegema, tõestama pidevalt et ta vares ei ole jne. Aga pätid, süüdlased, ja kõik teised saavad rauhulikult elada. Huvitav kunas selline jura ära lõppeb. Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne