Gaz kastikas
#41

Mis sõidukite ümberehitusse puutub, siis pole väga mõtet seaduse tagamõttesse süveneda, seadusandja tahe on olnud nagunii maandada abstraktseid riske, mitte midagi konkreetset.

Miks gaz kabiin olla ei või? Liiga äratuntav osa? Ja probleem on autoriõigused? Siis pead tõesti omama GAZ tehase kirjalikku luba. Kui aga põhjus on lihtsalt see, et seadus ei luba....siis on küsimus, et mis on minimaalne kogus muudatusi, et seadus lubaks.

Ma ei kirjuta siia teemasse selleks, et niisama plõksida, vaid sellepärast, et minu igapäevatöö üks osa on teiste inimeste jaoks reeglite kirjutamine ja nende täitmise järelevalve (ei, ma ei tööta maanteeametis, ei ma ei kirjuta seadusi ega määrusi). Seetõttu on mul mõningane kogemus reeglite lugemisel ja nende tõlgendamisel. Normaalne järelevalve tegija (antud juhul maanteeamet) tõlgendab kehtivat reeglit kodanikule soodsamas suunas, kui seda on võimalik teha. Ja kodanik omakorda peab jälgima, et tema tegu jääks sinna piiri, kus seda veel tõlgendada on võimalik.
Ehk siis ei peaks tegelema teemaga - maanteeamet - kahepalgelised, poolearused jne, vaid teemaga, kuidas saaks selle va lincolni nii ära jokitada, et heatahtlik maanteeameti ametnik oleks valmis load välja andma. Pahatahtlikuga pole nagunii mõtet võidelda, targem on teine büroo ja teine ametnik otsida.
Vasta
#42

(20-12-2019, 09:41 AM)Mahno Kirjutas:  Mis sõidukite ümberehitusse puutub, siis pole väga mõtet seaduse tagamõttesse süveneda, seadusandja tahe on olnud nagunii maandada abstraktseid riske, mitte midagi konkreetset.

Miks gaz kabiin olla ei või? Liiga äratuntav osa? Ja probleem on autoriõigused? Siis pead tõesti omama GAZ tehase kirjalikku luba. Kui aga põhjus on lihtsalt see, et seadus ei luba....siis on küsimus, et mis on minimaalne kogus muudatusi, et seadus lubaks.

Ma ei kirjuta siia teemasse selleks, et niisama plõksida, vaid sellepärast, et minu igapäevatöö üks osa on teiste inimeste jaoks reeglite kirjutamine ja nende täitmise järelevalve (ei, ma ei tööta maanteeametis, ei ma ei kirjuta seadusi ega määrusi). Seetõttu on mul mõningane kogemus reeglite lugemisel ja nende tõlgendamisel. Normaalne järelevalve tegija (antud juhul maanteeamet) tõlgendab kehtivat reeglit kodanikule soodsamas suunas, kui seda on võimalik teha. Ja kodanik omakorda peab jälgima, et tema tegu jääks sinna piiri, kus seda veel tõlgendada on võimalik.
Ehk siis ei peaks tegelema teemaga - maanteeamet - kahepalgelised, poolearused jne, vaid teemaga, kuidas saaks selle va lincolni nii ära jokitada, et heatahtlik maanteeameti ametnik oleks valmis load välja andma. Pahatahtlikuga pole nagunii mõtet võidelda, targem on teine büroo ja teine ametnik otsida.

Jutt käib tehnoosakonna otsustajatest peakontoris, nendepuhul teine büroo ei päästa.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#43

Vabandan, ma nii täpselt seda süsteemi ei tunne. Aga muu jutt jääb kehtima.
Vasta
#44

Registreerimise ajaks tuleks panna GAZ`i kabiinile 200L tünnidest omavalmistatud nina külge, et välimuse poolest ei omaks analooge kuid mõõdud vastaks sellele mis hiljem plaanis on.
Tulede kõrgus ja komplektsus peaks vastama seadusele.

Siis ei tohiks kellegil pretensioone olla kuid hiljem vaevalt keegi järelkontrolli teeb.
Vasta
#45

Kui siin teemas on juba laiemalt ette võetud ümberehituse võimalikkus, siis julgen küsida, kas kellelgi on kokkupuuteid veoskeemi muutmise legaliseerimisega (ehk siis vaegvedusest nelikveoliseks)? Seadust lugedes pigem tundub, et nagu ei saa, aga ega seadused polegi ju nii kirjutatud, et lihtinimene neist aru peaks saama Smile

Cinquecento
Vasta
#46

(05-01-2020, 17:02 PM)parmhot Kirjutas:  Kui siin teemas on juba laiemalt ette võetud ümberehituse võimalikkus, siis julgen küsida, kas kellelgi on kokkupuuteid veoskeemi muutmise legaliseerimisega (ehk siis vaegvedusest nelikveoliseks)? Seadust lugedes pigem tundub, et nagu ei saa, aga ega seadused polegi ju nii kirjutatud, et lihtinimene neist aru peaks saama Smile
Veoskeemi muuta ei saa lihtsalt ümberahitusega. Siis pead tegema nii öelda omavalmistatud sõiduki. Aga seal jälle omad jamad kui soovid,et auto oleks originaali sarnane(oli soov muuta legaalselt kliendi esivedune audi 80 kupee(B2) neliveduseks). Loomuliklt siis sooviga voolida sealt välja UR Quattro.
Vasta
#47

Täna pole paljudel autodel mnt ameti süsteemis mida ise näed veoskeemi kirjas.
Samuti küsib ülevaataja kas on nelivedu või mitte ehk ka nemad ei näe.
Kas see üldse kiskil kirjas on kui sinu nägemisulatuses pole kirjas?

Seni võib ka omaalgatusliku ümberehitusega kõik hästi olla kuni mingi juhtumini kus jurist ära väänab.
Vasta
#48

Umbes 2014-2015 alates vist ei märgita veoskeemi enam maanteeametis. Mu naise 2012. Kial on märgitud, minu 2015 registreeritud Volgal ei ole märgitud.

Varem registreeritud masinatel on see märge olemas ja ei kao ära ka omanikuvahetuste vms passiandmete muutusega. Isuzul sai 2018 alguses igasuguseid andmeid muudetud Maanteeametis, aga veoskeem on endiselt kirjas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne