13-08-2020, 21:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-08-2020, 21:26 PM ja muutjaks oli mossepower.)
Eks siin vist probleem selles, et üldjuhul korrosioonitõrjet ei tehta mitte korrosiooni ennetamiseks, vaid alles tagantjärele siis kui autol roosteuss juba sees on.
Mul endal ühel hobiautol eelkirjutanutega vastupidine näide. Autol, mis eelneva omaniku käes ka 30 aastat Eestimaa talvesid nägi, oli enne iga talve vana mootoriõliga põhjaalune üle pritsitud. Enne minuni jõudmist seisis auto veel aastaid õues murul ning lammutama hakates tulid põhja all kõik poldid-mutrid ilma ühegi probleemita lahti. Samas peaks mõningatel andemetel (vana) mootoriõli suhteliselt olematute omadustega korrosioonikaitsevahend olema: Võrdlus
Mul endal ühel hobiautol eelkirjutanutega vastupidine näide. Autol, mis eelneva omaniku käes ka 30 aastat Eestimaa talvesid nägi, oli enne iga talve vana mootoriõliga põhjaalune üle pritsitud. Enne minuni jõudmist seisis auto veel aastaid õues murul ning lammutama hakates tulid põhja all kõik poldid-mutrid ilma ühegi probleemita lahti. Samas peaks mõningatel andemetel (vana) mootoriõli suhteliselt olematute omadustega korrosioonikaitsevahend olema: Võrdlus