26-10-2020, 01:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-10-2020, 01:29 AM ja muutjaks oli Alts.)
Situatsioon. Olemas ülestõstetava katusetelgiga "Taani maksueripära" Seat Alahambra, millel webasto "kellaga" eelsoojendus küttelt (diisel). Kuna see lõpetas töötamise peatselt peale masina omandamist, sai käidud vag grupi autodele spetsialiseerunud ettevõttes, kus lubati asi korda teha ja väideti, et standartis on mootori ökotamisest tuleneva soojaeraldamise parandamiseks alati "põhi" eberspächer. Seekord siiski webasto ja kuna diagnostikaseadmed sellele ei olnud, soovitati pöörduda mujale. Kehitasin õlgu ja sõitsin viimane aeg niisama. Nüüd oleks aga vaja talvepoole teha tööd metsikus looduses kodumaa teises nurgas ja võiks hädapärast elada selles "poolmatkakas". Niipalju olen targemaks saanud, et need eelsoojendused on suutelised sõltuvalt valmistaja eripäradest ja paigaldatud tarkvarast toimima erinevate programmide alusel - mootori eelsoojendus koos salongiga ja ka temperatuuri hoidmine salongis. Kuna etteandepump, tsirkulatsioonipump ja salongi ventilaator võtavad kokku omajagu voolu, siis on väidetud, et eelsoojendamisele kulunud aeg peaks olema võrdeline järgneva sõidu minimaalse ajaga. Akust tarvitatud amprite taastamiseks. Kuna täpseid kuluvaid ampreid ei tea, siis kas on mõtet lasta see süsteem töökorda seada ja loota, et 100Ah akust jätkub öö üleelamiseks, kui näiteks järgmisel päeval autol lasta ca. neli tundi tiksuda aku laadimiseks? Tühikäigul on ju aku laadimine ka nõrgem... Oleks toimiv süsteem, mõõdaks ja arvutaks. Teatud temperatuurini võiks ju autos niisama ka magada aga siis hakkab väljahingatav kondents ladestuma polstri taha jäävale külmale keremetallile ja nõnda tekib autosse niiskus. Olen kunagi ammu reisinud soojemal ajal VW Multivaniga mööda euroopat ja siis tekkis autosse tõenäoliselt samal põhjusel spetsiifiline lebra, hoolimata sellest, et autos sai magatud ainult üksikutel kordadel. Kas kellegil on kogemusi?
Sõltumata sellest, et neid "ahje" peetakse väga lihtsateks ja iseremonditavateks, elan hetkel kortermajas, pole ei garaazi ega kanalit ja ise ei kipu majaesise parkimiskoha oludes uurima, mis seal "ahjus" toimub. Võibolla väikse julgustamise peale võtaks asja käsile. Autos asuvat "kööginurka" ei kannata tõenäoliselt kütmiseks kasutada - lahtine tuli sööb ära hapniku ja haagissuvilate algusaegadel olla nõnda omajagu inimesi varakult ära läinud. Kui soovituseks tulevad kulukamad variandid, võite pakkuda tööd mingit keerukamat tootmisprotsessi haldavale tegelasele Tartu kandis
Sõltumata sellest, et neid "ahje" peetakse väga lihtsateks ja iseremonditavateks, elan hetkel kortermajas, pole ei garaazi ega kanalit ja ise ei kipu majaesise parkimiskoha oludes uurima, mis seal "ahjus" toimub. Võibolla väikse julgustamise peale võtaks asja käsile. Autos asuvat "kööginurka" ei kannata tõenäoliselt kütmiseks kasutada - lahtine tuli sööb ära hapniku ja haagissuvilate algusaegadel olla nõnda omajagu inimesi varakult ära läinud. Kui soovituseks tulevad kulukamad variandid, võite pakkuda tööd mingit keerukamat tootmisprotsessi haldavale tegelasele Tartu kandis