26-10-2020, 11:31 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-10-2020, 11:35 AM ja muutjaks oli hulgus.)
(26-10-2020, 01:27 AM)Alts Kirjutas: Situatsioon. Olemas ülestõstetava katusetelgiga "Taani maksueripära" Seat Alahambra, millel webasto "kellaga" eelsoojendus küttelt (diisel). Kuna see lõpetas töötamise peatselt peale masina omandamist, sai käidud vag grupi autodele spetsialiseerunud ettevõttes, kus lubati asi korda teha ja väideti, et standartis on mootori ökotamisest tuleneva soojaeraldamise parandamiseks alati "põhi" eberspächer.VAG kasutab (enamjaolt) eberi soojendeid, 3kw sõidusoojendi, mille tegevusele juht vahele segada ei saa. Alla +5c kütab ise mootori käimise ajal juurde. Seisusoojendiks peaks saama ümber teha, aga see 3kw jääb napiks, 5kw on piisav.
...
"Märja" ahjuga Sa tervet ööd üle ei ela. Tarbimine kokku ca 150W. T4 Multivanil oli peal eberi 5kw, 105Ah aku kapoti all ja 90Ah püsitoite jaoks istme all. Püsitoide söödab ahju, auto aku kliimabloki kaudu salongiventikat. Digivoltmeeter armatuuris. Paari tunniga tõmbab aku pinge 12,6V pealt 12,2-le, mis veel lubas käivitada, alla selle oli juba kahtlane.
Kui vaja sooja tuba, siis pigem "kuiv" ahi, mis vaid õhku soojendab, tarbimine 25-40W ja saab eraldi aku pealt tööle panna.
Tartus on väga pädev kontor http://eelsoojendid.eu/2/kontakt/ julgen soovitada, teeb nii eberi kui webasto asju.
muudetud: Kui kirjutada pikema aja jooksul, siis jõuavad kiiremad asja lahti seletada.