16-12-2020, 00:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2020, 10:19 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
(15-12-2020, 23:30 PM)gruppen Kirjutas: Omad kogemused ütlevad, et kui prantslasel tekib mingi väga veider vahelduv vool või siis tekib üldse selline vool, et süüde on väljas, võtit pole ees ja armatuurlaud poolest saati elab. Siis on mõistlik üles otsida massijuhtme see ots, mis kusagilt kere külge käib, veel ägedam, kui kusagil on vahe-etapp - nt. käigukasti peal. Üks juhus oli selline, kus käigukasti peal akult tulev mass läheb klemmi alla ja sealt läheb järgmine juhe edasi keresse. Muud polnudki, kui määrdega kaetud kahe massijuhtme omavaheline puutepind oli suutnud (määrdega kokkutehtuna) ära oksüdeeruda. Nalja sai aga palju.Mul läks Fiat Ducato laadimisega vahepeal lausa löhkuma, Aku all olev kere, kuhu massjuhe kinnitus oli nii läbi mädanenud, et mass hakkas jukerdama ja vale signaali andma. Targemad mehed möödavad köigepealt massiahela takistuse ja seejärel hakkavad vigu edasi otsima.
Kui mina veel prantslast omaks, siis ma alustaks akujuhtme kinnitusest keresse või kus iganes see veel vahepeal läbi on veetud.