Postitused: 17
Teemad: 3
Liitus: Jan 2020
Maine:
0
tere kaaskuurlased , nimelt sain täna korduva , kuna bussil tagumised udutuled ja tagurpidi käigu tuli ei põle (ise olin loll unustasin enne minekut kontrollida) , kuid nüüd koju jõudes vaatasin üle nii kaitsmed kui ka pirnid , kõik pirnid terved ja kaitsmed ka terved , bussiks iveco daily 2007 , mul mõistus otsas juba , palun targemate abi.
Postitused: 222
Teemad: 2
Liitus: Jun 2003
Maine:
1
Tasub vahel ülevaadata haagise pistikupesa. Mõnedel pesadel lülitab haagisepistiku ühendamisega sõiduki tagumise udutule lahti, kuid pesa sees oleva kontakti vahele võib ajapikku lihtsalt oksiid tekkida ning sõiduki udutuli enam ei toimi.
Selline süsteem on vähemalt tavalisel 7 klemmisel.
Postitused: 2,075
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Mu hussi 13 pinnisel haagise pesal sama lugu. Kipub see mikrolüliti seal kinni jääma. Tagurdust et mõjuta, aga udutuld küll. Enne ülevaatust tuleb liikuma aidata. Muul ajal üldiselt udutulest puudust ei tunne.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Kaitse, relee, lüliti pistik kulissi peal mäda, lüliti katki, kulissi sees mehhaaniline kulumine...Kui lüliti peal klemmid sillata siis ei hakka põlema?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 17
Teemad: 3
Liitus: Jan 2020
Maine:
0
ei hakanud põlema ka sillates . mõistus on otsas juba
Postitused: 2,075
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Kaitsmed kõik üle vaadatud? Mõnikord tagurdustuli mingi täiesti seosetu kaitsme all.
Postitused: 537
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
5
kas kulissi lülitikonn juhib massi,või plussi.
Postitused: 173
Teemad: 19
Liitus: Sep 2010
Maine:
3
Kui lülitil üks klemm siis massi kui kaks siis tõenäoliselt plussi,
IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a