Järjekordne lintidega ATV
#17

Väike kõrvalepõige pressimise teemal. Pressi silinder sai korrastatud. Lisasin korgi soones olevale 6mm O-rõngale peale 4mm O-rõnga. Need koostöös tihendavad kolvi tagasiliikumise surve ilusti ära.

Silindri avamine ei ole keeruline, kui on olemas hea abinõu. Abinõu sai kaalult raskevõitu, seega ei ole päris õige öelda, et oli kerge töö. Abinõu sai valmistatud ühest torujupist, mis oli kunagi varutud. Ots üle treitud, et korgile peale mahuks, avad poltide jaoks ning küljele tugi koputamise jaoks. 40t pressi silindri korgi avamiseks piisas 5kg vasaraga väiksest koputamisest täiesti.

Pildike abinõu treimisest
   

Nüüd väike jutt teemal, millel oleksin soovinud ise abi saada.

Kokku saanud pressiga tegin ära ühe hädalise töö. Nimelt olid mu FL6 tagumised õhkpadjad väga läbi ning vajasid vahetamist. Vahetuseks olid varutud nn "kotid" ehk kummist torud, mis käivad kannu otsa ja ülemise plaadi vahele. Ma ei ole kunagi õhkpatja varem vahetanud. Kogenud sõber ei osanud kotivahetuse kohta ka rohkem öelda, kui pidi "oisa k.rat" olema. Tegelikult ei ole. Kui tead, kuidas teha ja abinõud on olemas, on vahetus vähemalt sellel autol suhteliselt lihtne.

Panen paar pildikest, sest ma ise otsisin netist ja YTst, aga mingit mõistlikku õpetust koti vahetuse kohta ei leidnud. YTs on õpetused, kuidas püstaku polte lahti keerata, püstakut vahetada ja polte uuesti kinni tõmmata. Poltidega oli jama küll, kuna nad olid kõvasti soolvett saanud, aga üldiselt pole pelgalt poltide keeramise õpetusega midagi väga peale hakata. Kott tarnitakse avatud toruna ning enne kasutamist tuleb sellele volt sisse rullida, sest õhkpadja töö ongi sisuliselt koti kokku-lahku rullimine. Voltimist käevahel ei tee. Voltimiseks on vaja õhusurve sisse lasta ning siis kott jõuga kokku suruda. Täispikkuses kott koos kannuga auto alla ei mahu. Seega sai töö tehtud ära pressi all. Paras surve püstoliga sisse ning pressiga kriitilisest punktist kokkupoole vajutada, sealt edasi saab käega vajutades volti mööda kokku suruda.

Komponendid
   

Voltimata püstak
   

Volditud püstak
   

Peale voltimist võib püstaku kaenla võtta ja mõnusasti autole raamivahele torgata.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Järjekordne lintidega ATV - Autor: Envir - 11-08-2020, 16:14 PM
RE: Järjekordne lintidega ATV - Autor: pannkook - 11-08-2020, 16:19 PM
RE: Järjekordne lintidega ATV - Autor: Envir - 11-08-2020, 16:25 PM
RE: Järjekordne lintidega ATV - Autor: Envir - 11-08-2020, 16:24 PM
RE: Järjekordne lintidega ATV - Autor: Envir - 11-08-2020, 16:35 PM
RE: Järjekordne lintidega ATV - Autor: meli666 - 11-08-2020, 18:32 PM
RE: Järjekordne lintidega ATV - Autor: Envir - 10-09-2020, 14:54 PM
RE: Järjekordne lintidega ATV - Autor: Envir - 11-08-2020, 19:48 PM
RE: Järjekordne lintidega ATV - Autor: Taaviw126 - 11-08-2020, 20:00 PM
RE: Järjekordne lintidega ATV - Autor: Marko - 11-08-2020, 22:37 PM
RE: Järjekordne lintidega ATV - Autor: v6sa - 13-08-2020, 10:37 AM
RE: Järjekordne lintidega ATV - Autor: DevilDeVille - 11-08-2020, 23:10 PM
RE: Järjekordne lintidega ATV - Autor: Envir - 13-08-2020, 12:34 PM
RE: Järjekordne lintidega ATV - Autor: vanaain - 10-09-2020, 17:09 PM
RE: Järjekordne lintidega ATV - Autor: Envir - 20-10-2020, 16:20 PM
RE: Järjekordne lintidega ATV - Autor: Envir - 10-09-2020, 17:28 PM
RE: Järjekordne lintidega ATV - Autor: Envir - 10-09-2020, 17:36 PM
RE: Järjekordne lintidega ATV - Autor: Envir - 20-10-2020, 12:52 PM
RE: Järjekordne lintidega ATV - Autor: Envir - 20-10-2020, 15:55 PM
RE: Järjekordne lintidega ATV - Autor: Envir - 24-11-2020, 15:16 PM
RE: Järjekordne lintidega ATV - Autor: Envir - 07-12-2020, 11:30 AM
RE: Järjekordne lintidega ATV - Autor: Envir - 03-02-2021, 18:31 PM
RE: Järjekordne lintidega ATV - Autor: meli666 - 27-12-2022, 21:00 PM
RE: Järjekordne lintidega ATV - Autor: Envir - 13-04-2024, 17:30 PM
RE: Järjekordne lintidega ATV - Autor: tõnn - 13-04-2024, 18:12 PM
RE: Järjekordne lintidega ATV - Autor: Envir - 13-04-2024, 19:41 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne