16-01-2021, 04:29 AM
(15-01-2021, 12:28 PM)Urmash Kirjutas: 2107 kataloogi enda riiulist ei leidnud aga lähisugulase 05 katalooge sirvides avastasin, et ühe ja sama aasta kataloogidel
on väga suur vahe. Togliatti omal 400 lk. ja Leningrad kataloogil ainult 200 lk. Manuses muudatuste leheküljel
Lenska kataloogil ainult kolm rida vs. Togliatti kataloogil 6 lehekülge.
Kui ka 2105 kataloogid võrdlusse läksid, siis enim muudatusi on 1989. aastal välja lastud VAZ 2105 ja VAZ 2104 ja nende modifikatsioonide kataloog. See on võrdlemisi levinud raamat. Tegin sellest tõmmised ja ka muudatuste lehelt alates sellest, kus Sinu muudatused lõpevad (punaste joontega piiritletud on veel ka Sinu kataloogis.
Hüüumärgi juures on kõige viimane muudatus selles raamatus, märtsis 1986
Ja ka siit tegin vaieldavad leheküljed. Paistab, et märtsini 1986. aastal on kõrgepinge juhtmete rõngad veel rahule jäetud, plastkamme pole neile turja löödud. Ka on ilusti märgitud ratastel läikiva topsi kadumise aeg.
Et seda läikivat 2105 topsi kasutati ka varajastel 2107-tel, siis paar näidist. Ilmselt ka sel mudelil peale 1984. a. märtsit 05 topse enam ei pandud. Ehkki need viletsad 2107 kataloogid näitavad vaid 2107 velgi ja topse.
Et jutt korra 2107 velgedele läks, siis pakun veel üht ulme "erandit" vaadata. Siin 2105, aga täisoriginaalse 2107 veljega: