19-01-2021, 22:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2021, 22:25 PM ja muutjaks oli ZIL 131.)
taruvaras
Minul pole vaja mingit google tõlget.
Puust ja punaseks:
2101
В отличие от многих других деталей, колёсные диски FIAT-124 «прижились» на ВАЗ-2101 практически без изменений. Диск шириной 4,5 дюйма и с вылетом 37 мм имел восемь вентиляционных отверстий характерной овальной формы. Поскольку в первые месяцы завод испытывал трудности с комплектующими, на «копейках» периода 1970-1974 гг. можно было встретить и другие диски – с шестнадцатью круглыми отверстиями, вокруг которых были сделаны своеобразные выштамповки.
Kogu jutt siis 4 1/2 J velgedest st. ka kuueteistkümne ümara auguga, kus augu ümbrused olid väljapoole stantsitud. Hilisem kuni VAZ 2101 tootmise lõpuni paigaldati ainult VAZ 2101 velgi st. ovaalsete aukudega.
Teksti võib tõlkida ka nii, et 1970. - 1974. aasta esimestel kuudel oli puudus VAZ 2101 (4 1/2J-13) 8 ovaalse avaga velgedest, siis paigaldati 16 ümarguse avaga velgi (4 1/2J-13).
Уже в 1991 году диски типа 2101 стали шире на полдюйма и получили хампы – специальные выступы на полках для плотной посадки бескамерных шин. Одновременно с этим «копеечные» диски избавились от «ушек» для колпаков.
1991. aastal muutus VAZ 2101 velje 5 J laiuseks, lisaks H2 e õhulovita rehvi paigaldamiseks ja kadusid ilukilbi kinnitus kõrvad.
Et, tihti peetakse kõiki 16 ümara avaga velgi VAZ 2103 (5J-13) omaks siis tegelikult on ka 4 1/2J-13 veljed olnud kasutuses.
Lisaks loen ma välja Raivo kataloogi pildilt, et jutt VAZ 2101 ja VAZ 2102 velgedest. St. jutt, et VAZ 2102 alla pandi vaid 5J-13 velgi on vale.
Minul pole vaja mingit google tõlget.
Puust ja punaseks:
2101
В отличие от многих других деталей, колёсные диски FIAT-124 «прижились» на ВАЗ-2101 практически без изменений. Диск шириной 4,5 дюйма и с вылетом 37 мм имел восемь вентиляционных отверстий характерной овальной формы. Поскольку в первые месяцы завод испытывал трудности с комплектующими, на «копейках» периода 1970-1974 гг. можно было встретить и другие диски – с шестнадцатью круглыми отверстиями, вокруг которых были сделаны своеобразные выштамповки.
Kogu jutt siis 4 1/2 J velgedest st. ka kuueteistkümne ümara auguga, kus augu ümbrused olid väljapoole stantsitud. Hilisem kuni VAZ 2101 tootmise lõpuni paigaldati ainult VAZ 2101 velgi st. ovaalsete aukudega.
Teksti võib tõlkida ka nii, et 1970. - 1974. aasta esimestel kuudel oli puudus VAZ 2101 (4 1/2J-13) 8 ovaalse avaga velgedest, siis paigaldati 16 ümarguse avaga velgi (4 1/2J-13).
Уже в 1991 году диски типа 2101 стали шире на полдюйма и получили хампы – специальные выступы на полках для плотной посадки бескамерных шин. Одновременно с этим «копеечные» диски избавились от «ушек» для колпаков.
1991. aastal muutus VAZ 2101 velje 5 J laiuseks, lisaks H2 e õhulovita rehvi paigaldamiseks ja kadusid ilukilbi kinnitus kõrvad.
Et, tihti peetakse kõiki 16 ümara avaga velgi VAZ 2103 (5J-13) omaks siis tegelikult on ka 4 1/2J-13 veljed olnud kasutuses.
Lisaks loen ma välja Raivo kataloogi pildilt, et jutt VAZ 2101 ja VAZ 2102 velgedest. St. jutt, et VAZ 2102 alla pandi vaid 5J-13 velgi on vale.