Vaja laadimisreleed 28V
#1

Toyota BJ40 (1975.a.) laadimisrelee lõpetas töötamise. See vist ei ole seal päris originaal, juhtmeid on nagu ümber tehtud natuke. Ja autoga kaasas oli veel üks läbi põlenud relee. Massi ei tohi sisse jätta, see rikubki relee. No jäi mass sisse ja nüüd releed vaja. Releel kirjad E 2153 B/28V , W.Germany 2779  või 0192 083 003 ED 28V 3X. Targemad väidavad , et sobivad kõik sama pistikuga 28V releed. Iseenesest on neid ebay-st saada ka , aga hind on nii umbes 250-300€. Kas keegi oskab soovitada mingit odavamat alternatiivi? Viga on kindlasti relees, laenatud releega kõik töötab.        
raudpats1@gmail.com
5567o5oo

Eestist saab ka seda releed, aga ....
https://www.autovaruosadonline.ee/bosch-1146473.html

peaksid sobima ka :
BOSCH - OE-ED 28V 3X
KÄSSBOHRER - OE-7 421 000 028
KHD - OE-01171400
KHD - OE-117 1400
MAN - OE-81 25601 0016
MAN - OE-K0 00117 1400
MERCEDES-BENZ - OE-002 154 24 06
MERCEDES-BENZ - OE-A 002 154 24 06
MWM - OE-0 1170 62 7 0001
MWM - OE-6 0690 64 5 0901

Neid kas ei ole saada või on väga kallid
Vasta
#2

Omasin kunagi vanemat Toyota Dyna 3.0d, armsa pisikese kabiiniga. Sellel küpses ka laadimise relee ära ja saada polnud või kallis. Sellel sai mähise pool uuesti mähitud ja töötaski edasi.
Vasta
#3

Kui ca 55A tundub piisav, vb sobiks siit miskit https://aeromotors.ee/kataloog/search?se...0192033005+
Vasta
#4

4x4 foorumist meenub miski sarnane teema. 
Suva veoka-virbleid müüvast butiigist peaks midagi sobivat näppu jääma. Vene asjade austaja seab sammud Pirni uulitsasse.Smile
Vasta
#5

Olin kaastegev selle probleemi lahendamisel. Edukalt, peaks mainima. Masin sõidab seniajani, osales lausa ka talverallidel. Laadimine toimib korrektselt.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#6

(09-11-2020, 00:06 AM)Roomik Kirjutas:  Kui ca 55A tundub piisav, vb sobiks siit miskit https://aeromotors.ee/kataloog/search?se...0192033005+
See esimene on jah, nelja klemmiga ja visuaalselt peaks sobima, pistik on sama. Targemad siin väidavad, et kui on sama pistik ja 24V (28V) siis kõik sobivad olenemata margist ja mudelist. Kas 24V või 12V, seda ma välja ei loe, aga sobivus DAF-idele ilmselt eeldab 24V

Ma elektri alal eriti taibukas ei ole. Generaator on 75A , siis ilmselt peab ka relee olema võimsam, kui 55A? Ja seal originaalis on hõõglambid , nii kaug- kui lähituled. Kui aga panna halogeenid, siis kas sellest generaatorist jätkub ja mida relee sellest asjast arvab?
Vasta
#7

Kui panna 2tk paralleeli?
Teoorias töötaksid siis mõlemad gene max võimsuse juures ca 2/3-ga lubatud koormusest.
Vastuväiteid teadjamatelt?
Vasta
#8

Kahe eraldi relee kontaktid ei põkku/lahuta kunagi samaaegselt.
Kui koormuse all ahelat niimoodi lahutada, siis teisena lahutav relee
saab kogu matsu endale ja kontaktid on varsti õhtal, esimene relee on
aga nagu uus.

Heh, jutt käib laadimisreleest mille kohta ei tea muhvigi, niiet...
Vasta
#9

Need "releed" on vast ikka transsidega.
Vasta
#10

Mhmm, nägin sõna relee ja soovi neid paralleelselt tööle panna, tuluke läks põlema ja näpud tööle Big Grin
Kui tegu on tavalist šunteerivat tüüpi regulaatoriga mille eksemplaride rakendumispinged pole identsed,
siis juhtub ilmselt samamoodi. Regu mille rakendumislävi on madalam avab šundiahela esimesena,
pinge langeb loodetavasti ja võib juhtuda, et teine kõrgema rakendumislävega regu ei jõuagi kunagi
rakendumiseni. Uni tikub peale, loodan et päris metsa ei pannud.
Vasta
#11

Vanemate Scaniate (Super, 0, 1 seeriad), Volvode ja veel mõnede kapoti/sirmi all täiesti olemas siuke asi. Transe seal (vist) sees ei ole, mehhaanika nagu cccp releedel.
Krooni alul maksis 300,- enda 45-le ostsin 2004? veoauto juppide poest ja hind oli ...krt seda enam mäletab,aga pigem samas suurusjärgus.


Vasta
#12

(10-11-2020, 11:36 AM)hulgus Kirjutas:  Vanemate Scaniate (Super, 0, 1 seeriad), Volvode ja veel mõnede kapoti/sirmi all täiesti olemas siuke asi. Transe seal (vist) sees ei ole, mehhaanika nagu cccp releedel.
Krooni alul maksis 300,- enda 45-le ostsin 2004? veoauto juppide poest ja hind oli ...krt seda enam mäletab,aga pigem samas suurusjärgus.
Proovin esialgu sellega https://aeromotors.ee/kataloog/article/2...ti-marelli
Müüja kahjuks ei oska öelda, kas 14V või 28V ja Amprite ning Wattide kohta ei tea müüja üldse mitte midagi. Õnneks on hind odav. Kui toimib, siis on probleem lahendatud.

Truckparts ei leidnud igatahes midagi sobivat
Vasta
#13

tootekoodi googeldades ütleb 28V
Vasta
#14

(10-11-2020, 11:49 AM)Raudpats Kirjutas:  
(10-11-2020, 11:36 AM)hulgus Kirjutas:  Vanemate Scaniate (Super, 0, 1 seeriad), Volvode ja veel mõnede kapoti/sirmi all täiesti olemas siuke asi. Transe seal (vist) sees ei ole, mehhaanika nagu cccp releedel.
Krooni alul maksis 300,- enda 45-le ostsin 2004? veoauto juppide poest ja hind oli ...krt seda enam mäletab,aga pigem samas suurusjärgus.
Proovin esialgu sellega https://aeromotors.ee/kataloog/article/2...ti-marelli
Müüja kahjuks ei oska öelda, kas 14V või 28V ja Amprite ning Wattide kohta ei tea müüja üldse mitte midagi. Õnneks on hind odav. Kui toimib, siis on probleem lahendatud.

Truckparts ei leidnud igatahes midagi sobivat
kui väga mööda ei mäleta, siis täpselt sama MM toode mida ise ostsin. Hinnalt isegi odavamaks läinud.
ps. esimesena mainitud kirvehinnaga võrrelda, siis on odavam nn. tabletiga genekas osta..


Vasta
#15

(10-11-2020, 19:30 PM)hulgus Kirjutas:  kui väga mööda ei mäleta, siis täpselt sama MM toode mida ise ostsin. Hinnalt isegi odavamaks läinud.
ps. esimesena mainitud kirvehinnaga võrrelda, siis on odavam nn. tabletiga genekas osta..
Pumba tagumiku külge käib veel vaakumpump ja veel ka kaks õlitoru.Tabletiga genekas peab seega olema üsna spetsiifiline, ruumi seal ka eriti palju ei ole.
Vasta
#16

Kuna konkreetset isendit ei tea, siis on teadmata ka see, kas on soov tarbimisväärtust säilitada või on sellest olulisem originaalsus. Kui viidatud ost osutub "koolirahaks", siis sõltuvalt esimese osa vastusest soovitaks samuti kaaluda millegi tänapäevasema pealearetamist, nt normaalne (väike)veoka genekas ning elektriline vaakumpump. Tööd on muidugi oluliselt rohkem kui ainult neid releesid vahetada, aga kusagil on kindlasti nii rahaline kui ka aja- ja närvirakkude arvestuse tasuvuspunkt.
Vasta
#17

Relee jõudis kohale ja korraks oli ka laadimine. Ainult korraks. Põhjust ei tea. Aga auto on vana ja juhtmestik ka. Võibolla ei olegi viga relees. Genekas on kontrollitud, on korras. Kas selle relee juhtme-pistiku-poolsest otsast saaks midagi mõõta? Kas on võimalik pistikus midagi ühendada/sillata, et kontrollida ülejäänud  süsteemi korrasolekut? Et kui mingid otsad kokku panna, kas siis võiks või peaks Voldid väga kõrgeks minema või Ampermeeter kõva laadimist näitama? Klemm 61 - ei saa aru, kuhu läheb selle juhe, kaob punti ära ja teist otsa ei leia. Skeemi ka ei ole.
Vasta
#18

(04-12-2020, 23:24 PM)Raudpats Kirjutas:  Relee jõudis kohale ja korraks oli ka laadimine. Ainult korraks. Põhjust ei tea. Aga auto on vana ja juhtmestik ka.
...

Esimeses postituses oli ju kirjas, et laenatud releega laadimine oli. 

Kas sarnast sõidukit ei ole võtta, mille peal kahtlasi releesid proovida?

Põhjusmõtteliselt peaks elus genekas kukkuma ägedasti laadima, kui ergutusmähisele anda akupinge peale. Kui seda teha releepoolsest juhtmeotsast, saab kohe ka juhtme korrasolekus veenduda.

Ilma skeemita on õige otsa tuvastamine muidugi keeruline... Kas Sa seda tead, milline klemm geneka peal ergutusmähise otsale kuulub?
Vasta
#19

(04-12-2020, 23:32 PM)v6sa Kirjutas:  Esimeses postituses oli ju kirjas, et laenatud releega laadimine oli. 

Kas sarnast sõidukit ei ole võtta, mille peal kahtlasi releesid proovida?

Põhjusmõtteliselt peaks elus genekas kukkuma ägedasti laadima, kui ergutusmähisele anda akupinge peale. Kui seda teha releepoolsest juhtmeotsast, saab kohe ka juhtme korrasolekus veenduda.

Ilma skeemita on õige otsa tuvastamine muidugi keeruline... Kas Sa seda tead, milline klemm geneka peal ergutusmähise otsale kuulub?
Laenatud releega oli tõesti laadimine ja ka uuega oli korraks. Laenamiseks ja proovomiseks tuleb sõita teise Eesti otsa, liiga kulukas ettevõtmine. Genekal on kolm otsa , üks eraldi olev jäme juhe ja kaks peenikest ühes pistikus, üks nendest siis vist ergutusmähise oma. Releel on neli klemmi ja pistikus ka neli juhet.
Vasta
#20

Kiiresti vaadates tundus enamus muresid olema seotud 3-klemmiliste regudega. Sul on vist neljaklemmiline? Mis tähised seal on?

Muidu siin teemas on hulk skeeme ja vihjeid - mõni klapib? https://forum.ih8mud.com/threads/alterna...ng.471656/

Kas mõnel klemmil on peal tähis F? See võiks (rõhutan - võiks!) olla ergutusmähise pluss ja kui sinna läbi pirni lasta pardapinge, peaks elus genekas sülitama välja kõik mida see anda suudab.

Aga võib ka minu teadmatuse tõttu kõnealuse liikuri suguelu nüanssidest midagi asendamatut maha põletada, eksoleWink

Soovitan kõlistada Imedepõllule - nad on sääraste asjadega ennegi tegelnud. Küll vähe kaugel, aga vihjeid-suuniseid vast annavad, kui kenasti küsida.
https://imedepold.ee/firmast/
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne