Postitused: 165
Teemad: 1
Liitus: Oct 2012
Maine:
3
Omasin kunagi vanemat Toyota Dyna 3.0d, armsa pisikese kabiiniga. Sellel küpses ka laadimise relee ära ja saada polnud või kallis. Sellel sai mähise pool uuesti mähitud ja töötaski edasi.
Postitused: 1,181
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Olin kaastegev
selle probleemi lahendamisel. Edukalt, peaks mainima. Masin sõidab seniajani, osales lausa ka talverallidel. Laadimine toimib korrektselt.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 86
Teemad: 0
Liitus: Jan 2019
Maine:
7
Kui panna 2tk paralleeli?
Teoorias töötaksid siis mõlemad gene max võimsuse juures ca 2/3-ga lubatud koormusest.
Vastuväiteid teadjamatelt?
Postitused: 125
Teemad: 0
Liitus: Apr 2017
09-11-2020, 22:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-11-2020, 23:03 PM ja muutjaks oli
Kalts.)
Kahe eraldi relee kontaktid ei põkku/lahuta kunagi samaaegselt.
Kui koormuse all ahelat niimoodi lahutada, siis teisena lahutav relee
saab kogu matsu endale ja kontaktid on varsti õhtal, esimene relee on
aga nagu uus.
Heh, jutt käib laadimisreleest mille kohta ei tea muhvigi, niiet...
Postitused: 86
Teemad: 0
Liitus: Jan 2019
Maine:
7
Need "releed" on vast ikka transsidega.
Postitused: 125
Teemad: 0
Liitus: Apr 2017
09-11-2020, 23:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-11-2020, 00:12 AM ja muutjaks oli
Kalts.)
Mhmm, nägin sõna relee ja soovi neid paralleelselt tööle panna, tuluke läks põlema ja näpud tööle
Kui tegu on tavalist šunteerivat tüüpi regulaatoriga mille eksemplaride rakendumispinged pole identsed,
siis juhtub ilmselt samamoodi. Regu mille rakendumislävi on madalam avab šundiahela esimesena,
pinge langeb loodetavasti ja võib juhtuda, et teine kõrgema rakendumislävega regu ei jõuagi kunagi
rakendumiseni. Uni tikub peale, loodan et päris metsa ei pannud.
Postitused: 3,116
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
Vanemate Scaniate (Super, 0, 1 seeriad), Volvode ja veel mõnede kapoti/sirmi all täiesti olemas siuke asi. Transe seal (vist) sees ei ole, mehhaanika nagu cccp releedel.
Krooni alul maksis 300,- enda 45-le ostsin 2004? veoauto juppide poest ja hind oli ...krt seda enam mäletab,aga pigem samas suurusjärgus.
Postitused: 2,876
Teemad: 34
Liitus: Jan 2012
Maine:
27
tootekoodi googeldades ütleb 28V
Postitused: 1,258
Teemad: 24
Liitus: May 2006
Maine:
35
Kuna konkreetset isendit ei tea, siis on teadmata ka see, kas on soov tarbimisväärtust säilitada või on sellest olulisem originaalsus. Kui viidatud ost osutub "koolirahaks", siis sõltuvalt esimese osa vastusest soovitaks samuti kaaluda millegi tänapäevasema pealearetamist, nt normaalne (väike)veoka genekas ning elektriline vaakumpump. Tööd on muidugi oluliselt rohkem kui ainult neid releesid vahetada, aga kusagil on kindlasti nii rahaline kui ka aja- ja närvirakkude arvestuse tasuvuspunkt.
Postitused: 2,534
Teemad: 258
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Relee jõudis kohale ja korraks oli ka laadimine. Ainult korraks. Põhjust ei tea. Aga auto on vana ja juhtmestik ka. Võibolla ei olegi viga relees. Genekas on kontrollitud, on korras. Kas selle relee juhtme-pistiku-poolsest otsast saaks midagi mõõta? Kas on võimalik pistikus midagi ühendada/sillata, et kontrollida ülejäänud süsteemi korrasolekut? Et kui mingid otsad kokku panna, kas siis võiks või peaks Voldid väga kõrgeks minema või Ampermeeter kõva laadimist näitama? Klemm 61 - ei saa aru, kuhu läheb selle juhe, kaob punti ära ja teist otsa ei leia. Skeemi ka ei ole.